פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כנס יציאה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
גרתי בפ"ת ובגלל בעיות כלכלליות עברתי לגור אם ההורים
אני בתהליך גירושים ובהיריון הסברתי את זה לחברת יס וגם החוזה שחתמתי עליו ניגמר בשיחה אם מיכאל בתאריך 28.1.09 הוא אמר שאסיתי חוזה חדש דרך הטלפון לפני כ5 חודשים אני לפי אך שזוחרת את השיכנ בחורה שעלה אותי אם זה בסדר שמעלים לי את המחיר מכיוון שנגמר לי חוזה של שנתיים אמרתי לה שאין בעיה היא אמרה תודה רבה ויום טוב שום דבר על חוזה היא לא אמרה הסברתי למיכאל את זה הוא אמר שיבדוק את זה בערכיון כי כל השיכות מוקלטות ויחזרו אלי תוך 3 ימים ב3..2.09 היתקשרתי מכיוון שלא חזרו אלי בחורה בשם שרונה ענתה לי קבעה איסוף ממרים ולא אמרה שום דבר לגבי כנס יציאה רק בסוף שיחה שהיא אמרה לי יום טוב אני הספקתי לישאול אותה מה לגבי הכנס ניזכרה להגיד לי שיורידו לי 400 ש"ח כאשר ביקשתי לדבר אם אחרי היא אמרה שהיא הבן אדם האחרון שאני יכולה לדבר איתו אחרי שצעקתי אליה שלא יתחן שהיא תשקר לי ככה בפנים היא אמרה שמישהו יחזור אלי תוך 3 שעות תול זמן חזרה אלי יסמין מנהלת מחלקת לקוחות כאשר הסברתי לה את כל העניין אם מיכאל היא אמרה שסיכה נישמרת רק חודש ולפי אישור של חברת יס השיכה שלי מאושרת כחוזה לכל עניין ואין לי מה להידבקח איתה כאשר ביקשתי לישמועה את השיחה היא אמרה רק דרך בית משפט שמצידה השיכה מאושרת גם שהיא לא שמעה אותה בכלל כאשר שאלתי למה לא חזרו אלי היא ענתה בצורה לש מיקצועית שהיא לא יודעת אני חושבת שדבר כזה צריך להיבדק לעניין מכיוון שזה לא שירותי ולא מיקצועי לנצל ככחה לקוחות ולאשר בכאילו חוזה דרך הטלפון ואם אני לא הבנתי מה היא אמרה או רק כמתי אני חושבת בן-אדם צריך ליראות מול העניים מה הוא חותם בבקשה תבדקו את העניין הזה
כספי סוג הנזק :
לא לחייב פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו בעניינה של הגב' גודקוב.



ראשית ברצוני להודות לגב' גודקוב, על שהקדישה מזמנה להעלות על הכתב את דבריה, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיה.



yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר

והן בתחום השירות גם יחד.



בהתאם לרשומות המנוי נמצא כי ביום 12.09.2008 בשיחה טלפונית למול נציגנו סוכם למול הגב' גודקוב על הסבת מנויה למבצע צפייה חדש מסוג XP8 במחיר 229 ש"ח

לחודש ולתקופת התחייבות בת 24 חודשים.



ביום 14.09.2008 הוסב מנויה של הגב' גודקוב למבצע הצפייה שלעיל.



למרות האמור לעיל, הוחלט באישור חריג ולפנים משורת הדין שלא לחייב את חשבונה של הגב' גודקוב בגין החזר עלות ההטבה וזאת על מנת להיטיב עימה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה