פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לקוי ושקרים< נושא התלונה:
לחיאני שולה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏03 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-09\02\03 חיכיתי לנציג של יס כמו שנקבע בין השעות 8:00 ל 10:00 אך לשווא שוחחתי עים נציגה של יס בשם ליאת והיא אישרה זאת ואמרה שמגיע לי פיצוי 120 ש"ח אך העבירה אותי למנהלת בשם ישראלה שטענה שכנראה ליאת התבלבלה והביקור לא נקבע להיום שקרים זלזול וטרטור מנציג לנציג לזאת לא פיללתי מיס בושה לחברה שעובדיה חסרי מוסר אני לקוחה שנים רבות וביקשתי להשתדרג ליס מקס אך כעת נראה לי שאני השתדרג לחברה אחרת . מצפה לתשובה מהירה וכנה ולא לשקרים
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי כספי על פי חוק פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 5.2.2009 בעניינה של הגב' לחיאני.



בהתאם לרשומות מערכת yes נמצא כי ביום 14.1.2009 תואם למול הגב' לחיאני מועד להתקנת ממיר yesMax ליום 28.1.2009. ביום 26.1.2009 שונה מועד להגעת טכנאי ליום 3.2.2009 ובהתאם לבקשתה של הגב' לחיאני.



אציין כי ביום 29.1.2009 נרשם במנוי על שם הגב' לחיאני מבצע חדש ובהתאם למוסכם למולה ועקב טעות טכנית של נציגת החברה ובתום לב בוטל מועד הגעת הטכנאי לביתה ליום 3.2.2009 וזאת מבלי שניתן היה להתריע בפניה על כך.

לאור האמור, בהתאם לקבוע בסעיף 18א(ד) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981 ולאור העובדה כי הטכנאי לא הגיע לביתו של מר ממן ביום 15.1.2009, יזוכה חשבון המנוי על ידינו בסך 600 ש"ח. את הזיכוי יוכל לראות בחשבונית חודש פברואר 2009 אשר תפורסם על ידינו בתחילת חודש מרץ 2009.

אנו מאחלים לגב' שולה ליחאני ובני ביתה המשך צפייה מהנה.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה