הצעות שיווקיות |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התקשר אליי היום "נציג מכירות" שהזדה כנציג יס. אחרי ששאלתי מאיפה לקח את הטלפון שלי, אצר שיש להם מאגר של לקוחות לשעבר, ואליהם הם מתקשרים. אמרתי לו שזה לא חוקי להתקשר ככה לאנשים וביקשתי לדבר עם מנהל. ניתק לי בפנים בלי בושה ובלי הסבר.
אז התקשרתי אליהם, בחרתי בקו "לקוחות לשעבר". נעניתי ע"י נציגה מאוד לא סימפטית, מתנשאת ומעליבה בשם שרית מצוות אורלי.
שאלתי אם אני קיימת במאגר. אחרי בדיקה, אמרה לי שלא. שאלתי, אז למה יש קו ללקוחות לשעבר. לא קיבלתי תשובה.
ביקשתי לברר אם הם באמת יוצרים עכשיו שיחות יוצאות. תשובתה:"לא יודע". שאלתי, אז את יכולה לשאול מישהו "לא".
ביקשתי לוודא כי אין להם את מס הטלפון שלי איפשו ב"מאגר", ואם יש למחוק אותו ולא להתקשר. אמרה לי "לא יודעת" עוד פעם.
ביקשתי לדבר עם מנהל. אמרה שלא מגיע לי לדבר עם מנהל כי אני לא לקוחה.
אם הייתי לקוחה אז אולי. אבל עכשיו לא.
ביקשתי לדעץ אץ שמה המלא. אמרה כי גם זה לא תיתן לי. אחרי שביקשתי פעם שניה אמרה "תמתיני", זרקה את הטל, והעבירה אותי לממתינה.
אחרי 10 דקוץ השיחה נותקה.
חברה שפלה, מלאת שקרנים ותחמנים. אני שמחה שאני לא חלק מהם, בחיים לא אצטרף אליהם מחדש.
עידכון. כשעתיים אחרי הסיפור, התקשר אליי מישהו שהזדה כמנהל צוות ביס, אמר לי, כי אם לא חתמתי על חוק הגנת הצרכנות, הם יכולים להתקשר אליי כמה שהם רוצים, ושייתקשרו אליי כל הזמן, ואז התחיל לאיים עליי ולקלל קללות קשות שאני אפילו לא יכולה לחזור עליהם.
אני המומה מיחס שקיבלתי מהם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|