פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה בעת ביצוע עיסדה וחיובים שלא כדין! נושא התלונה:
זיסמן חגי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי לערך,שוחחתי עם נציגת שימור לקוחות מחברת יס [לאור רצוני להיתנתק מן השירות] אותה נציגה הציע לי תמורת תשלום של 207 ש"ח לחודש חבילת ערוצים +יס מקס וממיר נוסף,וצינה בפירוש!!! שהעיסקה אינה כוללת תקופת התחיבות והוכל להיתנתק מהשרות ללא כל חיוב! בתאריך-3.2.09 פניתי לחברת יס בבקשה לנתקי מן השירות עכב מצבי הכלכלי ומעבר דירה,נאמר לי שהממיר יאסף בתאריך-3.309 אח עלי לשלם 1000 ש"ח תמורת ניתוק! חזרתי וציינתי שנאמר לי בעיסקה טלפונית שלא החויב,אח בכל שיחה,[נאמר לי בגסות יש לציין]שני משקר! במיוחד ניפגעתי מן נציגה שהציגה את עצמה בשם אולגה מנהלת אזורית,מצורת דיבורה,ומהנסיון פשוט לסחוט אותי,יש לציין שלא חתמתי על כל מיסמך ואם ישנה בדי החברה הקלטה שלי,אדרבה! אשמח לשמוע! אבקש לנתקי מן השירות,ולהניח לי לנפשי,הינני אדם המישתכר מקיצבה! המון תודה לאתר הניפלא,מי יתן וירבו כמוכם!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוקי מן השירות ללא כל חיוב כמו שסוכם עימי! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 18.2.2009 בעניינו של מר זיסמן.



בהתאם לרשומות yes נמצא כי ביום 15.8.2007 הצטרף מר זיסמן למבצע מסוג OD9*הכולל את מסלול TOP + ממיר yesMax במחיר 207.9 ש"ח לחושד למשך 36 חודשים ובהתאם לנספי תנאי מבצע אשר הובאו לידיעתו במעמד השיחה ונשלחו לביתו באמצעות הדואר ביום 17.8.2007.



לאור האמור, במידה ויבחר מר זיסמן לנתק את המנוי על שמו יחויב בגין החזר עלות ההטבה וכמוסכם בינינו.



אנו מקווים כי מר חגי זיסמן יבחר להמשיך התקשרותו למולנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה