פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה כספית שלא כדין! נושא התלונה:
זיסמן חגי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי לערך,שוחחתי טלפונית עם נציגת שימור לקוחות מחברת יס עקב רצוני להיתנתק מן השירות, באותה שיחה הציעה לי הנציגה עיסקה בה אשלם סך של 207 ש"ח תשלום חודשי עבור יס מקס+ממיר,בפירוש! ציינה אותה נציגת השירות שהעיסקה אינה כרוכה בתקופת התחיבות כלשהי ולכן הסכמתי,בתאריך ה-3.2.09 פניתי לחברת יס בבקשה להיתנתק מן השירות עקב מצבי הכספי [הינני מישתכר מקיצבה] ועקב מעבר דירה,אך לתדהמתי! נאמר לי במיספר שיחות עם נציגות שימור הלקוחות שאם התנתק מן השירות החויב בתשלום של 1000 ש"ח לא הועילו כל הסברי שבעת ביצוע העיסקה טלפונית נאמר לי בפירוש! שלא החויב בדבר, כאשר הרצה להיתנתק! ואף נעניתי בזילזול במיוחד ע"י גברת בשם אולגה שהציגה עצמה בתור מנהלת איזור,יש לציין שלא חתמתי על כל מיסמך ואם ישנה בידי חברת יס הקלטה,אדרבה! אשמח מאוד לשמוע,הינני מבקש מחברת יס לנתקי מן השירות ללא כל חיוב,כמו שסוכם עימדי בעת ביצוע העיסקה,ולמנוע מימני את עגמת הנפש. תודה רבה לאתר ולצות על עזרתכם למתן מענה לעולות מי יתן וירבו כמוכם בישראל!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוקי מן השירות ללא כל חיוב כמו שסוכם עימי! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה