פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק המנוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי לפני כשנה וחצי ליס ושילמתי בכרטיס אשראי כל חודש בחודשו. בחודשים האחרונים ניקלעתי לבעיות כספיות חמורות והחשבון בנק שלי הפך להיות מוגבל.פני לחברת יס כדי לקבל הוראת קבע להחתים בבנק במקום כרטיס האשראי שבוטל על ידי הבנק . החתמתי את הבנק על הוראת הקבע ושלחתי ל"יס" . אחרי כחודש הם הודיעו לי שהם לא עובדים עם חשבון מוגבל ושאני ישלם מראש 3 חודשים או למצוא מישהו שישלם עבורי . אמרתי להם שאין לי שום אפשרות ושאני רוצה לשלם מראש כל חודש או שינתקו אותי . הם אמרו לי שהם לא יכולים לקבל את תנאי התשלום שלי ואם אני רוצה להתנתק אז יש לי כנס של משהו כמו 800 ש"ח.ואני שואל למה לשלם כנס אם הם לא רוצים אותי ואת התנאי תשלום שלי אני רוצה להשאר אצלהם אבל אני לא יכול לשלם 3 חודשים מראש ואם לא מתאים להם שינתקו אותי ללא כנס . האם רשום בחוזה שהם לא עובדים עם חשבון מוגבל ? נא עזרתכם
כספי סוג הנזק :
תשלום מראש כל חודש או ניתוק ללא כנס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 19.2.2009 בעניינו של מר גולדשטיין.



בהתאם לרשומות מערכת yes נמצא כי מר גולדשטיין הצטרף לשירותינו ביום 13.7.2007 בהתאם לתנאי מבצע הכרות מסוג DM4* למשך 36 חודשים ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר הובאו לאישורו ולידיעתו.



בהתאם המוסכם בינינו בהסכם ההתקשרות בסעיף 9 ח' "אם הנך משלם לחברה באמצעות כרטיס אשראי או הרשאה לחיוב חשבון, עליך להודיע לנו מראש על ביטול הכרטיס או ההרשאה לחיוב חשבון ולהודיע לנו מראש על אמצעי תשלום חלופי. אי מתן הודעה על ידך כאמור בסעיף זה תחשב כהפרה מהותית של ההסכם". ביום 6.11.2008 התקבלה בחברתנו הודעה על ביטול כרטיס אשראי על שם מר גולדשטיין.



ביום 30.11.2008 העביר לידינו מר גולדשטיין פרטי חשבון בנק לחיוב חיובים חודשיים אך נמצא כי החשבון מוגבל. חשוב לי להדגיש ולציין שעל הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו לחברה, ביניהם תשלום בגין השירותים המוענקים לו, מידי חודש בחודשו וזאת ע"י קיומו של אמצעי תשלום תקין וקבוע במערכת החברה, קיום תנאי זה הוא הכרחי והנו באחריות הלקוח.



במידה ואין אמצעי תשלום תקין המעודכן במנוי או לא מתבצע תשלום סדיר עבור שירותנו אנו רואים זאת כהפרה חד צדדית של תנאי הסכם.



לאור האמור, לקוח אשר מסיים את התקשרותו טרם תקופת התחייבותו לתנאי המבצע יחויב בגין החזר עלות ההטבה אשר הוענקה לו.



יובהר כי ניתוק המנוי יבוצע רק לאחר החזרת ציוד הקצה לחברתנו ותשלום החוב הקיים במנוי.



פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה