פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מהשירות לאחר ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי סיגל ת.ז 038521555
ניתקתי את המנוי לפני חודש וחצי ,ומאז אני ממתינה שיגיע לביתי טכנאי שיאסוף את הציוד,יצר עימנו קשר טכנאי לפני שבועיים ומאז נעלמו עיקבותיו אני מאוד מקווה להיות מחוייבת במידה וכן אני דורשת זיכוי ,היות ואני כבר למעלה מחודש וחצי לא נהנו משירותכם.
מצפה בקוצר רוח לטלפון שלכם
סיגל
עוגמת נפש סוג הנזק :
שירות מהיר פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 18.2.09 בעניינה של הגב' גבאי בנושא סיום ההתקשרות צול yes.

מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום ה- 14.1.09 התקבלה במשרדנו הודעה מחברת הכבלים (HOT) באשר לחיבורה של הגב' גבאי לשירותיהם ליום ה- 15.1.09.

על פי נהלי העבודה וההסכם בינינו לבין חברת הכבלים, הודעת הניתוק אמורה להישלח 48 שעות לפני מועד החיבור על ידם, באם ההודעה התקבלה באיחור כל דרישה לזיכוי בגין חיוב שירותי הצפייה יש להעביר לחברת הכבלים.

על פי נוהלי החברה עם קבלת בקשה לסיום ההתקשרות עלינו להפסיק את שירותי הצפייה והחיוב בגינם בטווח של 48 שעות ממועד החיבור לשירותיהם כפי שנמסר בהודעה ולתאם מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתך.

שירותי הצפייה והחיוב עבורם הוסרו מהמנוי ביום ה- 16.1.09 על פי דין.

לצערי חל עיכוב בתאום מועד לאיסוף הציוד מביתה של הלקוחה ועל כך אנו מעבירים את התנצלותנו, ביום ה-20.2.09 תואם מועד חדש לאיסוף הציוד ביום ה-16.3.09. הריני לאשר כי לא יהיה כל חיוב במנוי בגין אחזקת הציוד מעבר למועד הפסקת שירותי הצפייה ועד למועד האיסוף.

לשירותך בכל עת,

בברכה,

חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה