חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 19.2.09, בהמשך לפנייתה של הגב' יונאי בנושא חיבור לאנטנה מרכזית בניתוק משירותינו אבקש להשיב בנושא.
בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה בנושאים אותם העלתה הגב' יונאי למול הגורמים הרלוונטים בחברתנו ולמול רשומות המערכת.
בהתאם להסכם ההתקשרות של yes מול לקוחותיה, סעיף 14 ד' : " בהתקשרותך בהסכם זה הנך מאשר לנו להשתמש, בכפוף לדין, בתשתית המותקנת בביתך לקליטת שידורים מאנטנה מרכזית לצורך התקנת ציוד הקליטה (במקרה זה לא תוכל כמובן להמשיך ולקלוט שידורים מהאנטנה המרכזית כל עוד תשאר מחובר לשידורינו). כמובן שאם אינך מעונין כי נעשה שימוש בתשתית המותקנת בביתך לקליטת שידורים מאנטנה מרכזית, תוכל לציין זאת בכתב במועד התקשרותך עימנו, ואנו נפעל בהתאם להוראתך. במקרה של סיום ההתקשרות עמנו, נשוב ונחבר את התשתית שבדירתך לתשתית האנטנה המרכזית, ככל שזו תהיה קיימת באותו מועד."
חשוב לציין כי במידה והאנטנה המרכזית אינה תקינה בבניין או תשתית של חיבור הדירה לאנטנה זו לא תקינה אין זה באחריות חברתנו.
בפניות הלקוחה בנושא הוסבר על ידי נציגינו הנושא שלעיל והובא לידיעתה כי באם הדירה הייתה מחוברת לפני החיבור לשירותי yes לשירותי חברת הכבלים דרך תשתית האנטנה המרכזית לא נוכל לחברה לתשתית האנטנה כי לנציגינו אסור לטפל בתשתית הכבלים. בכל מקרה נציגנו הטכני שמגיע לבית הלקוח בודק את הנושא ופועל בהתאם.
yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות , כפי שעולה מפנייתv של הגב' יונאי לרבות שיחותיה עם נציגינו ואי הנוחות באם נגרמה לה . תוכן פנייתה הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחומים בהם עוסקת הפנייה ולמנהליהם הישירים של הנציגים.
בברכה,
|
פתרון: |
|
|