פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מYES נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
אני פונה אליכם מאחר שנואשתי משירות הלקוחות הקלוקל של YES ומחוסר הקורלציה והתקשורת בין נציג אחד למישנהו.
אני ביקשתי לנתק מנוי YES בבית אימי - המנוי היה על שמי מאחר ששילמתי אותו. אני עברתי דירה והתחברתי לYES מחדש.
בשיחות לפני הניתוק ביקשתי לדעת אם ישנה אופציה לחבר אותה לאנטנה המרכזית על מנת שתוכל לצפות בשידורי ערוץ 1 ו- 2 . אף אחד מהנציגים אמר שזוהי חובתם , אלא אמרו לי לקנות אנטנה פרטית !! אני עיכבתי את הניתוק כי לא רציתי שאימי תישאר ללא ערוצים וניסיתי לבדוק אופציות נוספות . לאחר שהתוודעתי לטיפים הצרכנים של משרד התקשורת ששם צויין כי חובת חברת הכבלים לחבר אותי לאנטנה המרכזית כל עוד יש אנטנה מרכזית והיא תקינה אז YES ניאותו לתאם לי ניתוק אך על מנת ל"הרוויח זמן " אמרו שיחזרו אלי תוך מס' ימי עסקים שוחחתי עם אוהד שהציג את עצמו בתור מנהל איזור השרון ב5.2.2009 וציין שהם לא יחברו אות לאנטנה המרכזית מאחר שהיתי לקוחה של הוט לפני שהתחברתי YES. אוזני סמרו !! התחברתי לYES ב26.2.2004 !!! .השיחה עם אוהד הפכה להיות לא נעימה - וביקשתי שהמנהל שלו יחזור אלי . כמובן שהוא ציין את הרוטינה השגורה שאין מעליו מנהל ולאחר שציינתי שזה לא אפשרי - ציין שאני מוציאה אותו שקרן .. כן כן ...................הוא היה אמור לחזור אלי ביום ראשון / שני אך הפלא ופלא אף אחד לא חזר אלי . שוב יצרתי קשר עם השירות לקוחות וענתה לי נציגה בשם יסמין. שוחחתי עם יסמין ב 11.2.2009 היא אמרה כי יבצעו ניתוק ב 5.3.2009 ושאין בעיה לחבר אותי לאנטנה המרכזית . ציינתי בפניה ,כי זה לא מה שנאמר לי אך היא ביטלה את דברי אוהד כלא היו ....
ציינתי כי אני לא מוכנה לחכות עוד חודש לניתוק ולואחר בדיקה תיאמו ניתוק להיום 16.2.009 - אך הפלא ופלא הם לקחו את הממירים מבלי לחבר לאנטנה המרכזית . אימי יצרה עימי קשר טלפוני בנושא וכמובן שיצרתי קשר מידי עם YES . ענתה לי נציגה בשם דנה ואמרה שלא מתפקידם לחבר אותי לאנטנה המרכזית .כאן אני חייבת לציין שהרגשתי אובדת עצות ומרומה - כל נציג אומר לי משהו אחר . אמרתי להשוב ... שזה לא נה שנאמר לי ושאני מעוניינת לדבר עם מנהל .היא ציינה כמובן שאין מנהל - אני אמרתי שאני לא מוכנה לרדת מהקו ושאני אמתין , אז היא ענתה בזלזול ואמרה שהמשמרת שלה מסתיימת ב14:00 ואז היא תנתק אותי מהקו פשוטו כמשמעו - לא ויתרתי .... אמרתי שאני אמתין . לאחר המתנה מייגעת כ20 דקות - כן כן נשארתי על הקו היא הציגה את עצמה כמנהלת .... - לא האמנתי שנציג בYES יכול לשקר בצורה כזו קלה -לאחר שציינתי בפניה כי ברור לי שהיא משקרת היא אמרה שהיא בררה ושטכנאי של YES יחבר את אימי לאנטנה המרכזית במרץ .. ציינתי שזאת פשוט שערוריה ואני לא מוכנה להמשיך לדבר איתה .. ואז שפוט ללא התראה מוקדמת - ניתקה אותי !!

אני לא מבינה למה מעל חודש אני צריכה לתאם ניתוק ולעבור בין נציג אחד חלשמיהו שברור מאליו שאין תיאום בינהם . הנציגים משקרים באופן בוטה ומבטאים זילזול בלקוח ...
אני סה"כ חפצה שיחבר את אימי לאנטנה המרכזית על מנת שתוכל לצפות בערוצים הממלכתים ובחדשות .... וכן שיפצו אותי על עוגמת הנפש שהיה כרוך בשיחות טלפוניות רבות אליהם אך מסתבר שללא הועיל
עלבון ו סוג הנזק :
חיבור אימי לאנטנה המרכזית ופיצוי על עוגמת הנפש והשקרים !!! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 19.2.09, בהמשך לפנייתה של הגב' יונאי בנושא חיבור לאנטנה מרכזית בניתוק משירותינו אבקש להשיב בנושא.



בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה בנושאים אותם העלתה הגב' יונאי למול הגורמים הרלוונטים בחברתנו ולמול רשומות המערכת.

בהתאם להסכם ההתקשרות של yes מול לקוחותיה, סעיף 14 ד' : " בהתקשרותך בהסכם זה הנך מאשר לנו להשתמש, בכפוף לדין, בתשתית המותקנת בביתך לקליטת שידורים מאנטנה מרכזית לצורך התקנת ציוד הקליטה (במקרה זה לא תוכל כמובן להמשיך ולקלוט שידורים מהאנטנה המרכזית כל עוד תשאר מחובר לשידורינו). כמובן שאם אינך מעונין כי נעשה שימוש בתשתית המותקנת בביתך לקליטת שידורים מאנטנה מרכזית, תוכל לציין זאת בכתב במועד התקשרותך עימנו, ואנו נפעל בהתאם להוראתך. במקרה של סיום ההתקשרות עמנו, נשוב ונחבר את התשתית שבדירתך לתשתית האנטנה המרכזית, ככל שזו תהיה קיימת באותו מועד."

חשוב לציין כי במידה והאנטנה המרכזית אינה תקינה בבניין או תשתית של חיבור הדירה לאנטנה זו לא תקינה אין זה באחריות חברתנו.



בפניות הלקוחה בנושא הוסבר על ידי נציגינו הנושא שלעיל והובא לידיעתה כי באם הדירה הייתה מחוברת לפני החיבור לשירותי yes לשירותי חברת הכבלים דרך תשתית האנטנה המרכזית לא נוכל לחברה לתשתית האנטנה כי לנציגינו אסור לטפל בתשתית הכבלים. בכל מקרה נציגנו הטכני שמגיע לבית הלקוח בודק את הנושא ופועל בהתאם.



yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות , כפי שעולה מפנייתv של הגב' יונאי לרבות שיחותיה עם נציגינו ואי הנוחות באם נגרמה לה . תוכן פנייתה הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחומים בהם עוסקת הפנייה ולמנהליהם הישירים של הנציגים.





בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה