פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידת חברת יס בסיכום עיסקה מול נציג החברה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/11/2008 הגיע לביתי נציג של חברת "יס" בשם אחיאב (אם אני מבטא את השם נכון), עד לאותו תאריך הייתי לקוח של חברת "הוט" בחבילת "טריפל מג'יק".
הנציג אשר היה נלהב מאוד, הבטיח הבטחות ויצא בהתחייבויות שחברת "יס" מסרבת לעמוד בהן. מאחר ואני למוד ניסיון עם חברות כדוגמת "יס" ביקשתי שכל ההתחייבויות של הנציג יובאו אליי בכתב ולא רק בעל פה וכך באמת קרה. בידי מסמכים חתומים על ידי נציג חברת "יס" המפרטים את כל העסקה פרט לפרט ומאשרים את כל דרישותיי המפורטות מטה:
1. בנספח המצורף עם כותרת "נספח מבצע "ההתחייבות עלינו"" כתוב בכתב יד ברור כי ההתחייבות בגין המעבר תזוכה על ידי חברת "יס" ללא תקרה של סכום מסויים. ואני מצטט – "כל ההתחייבות בגין המעבר תזוכה ע"י YES ללקוח בחשבוניות"
2. בנספח נוסף המצורף למכתב זה הנושא את הכותרת: "טופס הצטרפות לyes בתנאי מבצע" כתוב בכתב יד ברור את סיכום החתימה ביני לבין חברת "יס". ואני מצטט:
• שקע לר ללא עלות (אושר ע"י מנהל)
• 3 חודשים ערוץ בייבי + של ההורים ולאחר מכן בתשלום כפי שמצויין בחברה!
• Yes max + 3 מפענחים דיגיטליים
• זיכוי ל TV link
• 3 סרטים P.P.V.
• 204 שנה (קבלן D3W)
• 224 שנה II
• התקנה YES ללא עלות
• התקנה בזק ללא עלות!
• אינטרנט 2.5 מגה ADSL + ראוטר – 35 ש"ח
• קו קל בזק – 25 ש"ח
• סה"כ תשלום לבזק 60 ש"ח
במהלך שלושת החודשים האחרונים התקשרתי לחברת "יס" לפחות פעם בשבוע על מנת לוודא שבאמת תנאי העיסקה מתבצעים ובכל פעם נעניתי בכך שעדיין אין תשובה. שלחתי בפקס לא פעם ולא פעמיים את כל החוזים החתומים על ידי הנציג שחיבר אותי ועדיין לקח חודשים עד שהם הגיעו למערכת "יס" באופן תמוה!
בשיחותיי עם נציגי השירות הבהרתי להם שהקנס שאני מתבקש לשלם לחברת "הוט" הוא על סך 1119.99 ש"ח. כאשר דיברתי עם מאיה מצוות שגית לפני כשבוע היא אמרה לי שנכון לעכשיו התקבלה הדרישה לזכות אותי בגין 719.99 ש"ח מהקנס ועל 400 השקלים הנותרים עדיין לא התקבלה תשובה! בשיחה זו יידעתי אותה שחברת "בזק" גם היא מחייבת אותי בגין התקנה של האינטרנט שלא כדין ושלא כפי שהובטח לי על ידי הנציג שהחתים אותי, שלחתי למאיה את הטופס בו התחייב הנציג לשלם גם את ההתקנה של "בזק" או שיותר נכון הטופס בו הוא התחייב שההתקנה ללא עלות! ההתקנה של "בזק" כפי שניתן לראות במסמך של חשבונית "בזק" המצורף מאיה אמרה לי שהיא תחזור אליי תוך 24 שעות וכמובן לא חזרה אליי. למחרת דיברתי עם רעות ממוקד צפון וגם לה שלחתי אותו הפקס בנוגע לפנייתי בנושא "בזק", גם רעות הודיעה לי שההתחייבות לתשלום 719.99 ש"ח מהקנס התקבלה וה – 400 ש"ח הנותרים עדיין בבדיקה. גם רעות הבטיחה לחזור אליי ברגע שהפקס יגיע וגם היא כמו מאיה שכחה ממני ברגע שניתקה את השיחה. ביום שני, 16 בפברואר 2009 דיברתי עם שי ממוקד שירות הלקוחות וגם אליו שוב שלחתי את אותם המסמכים של "בזק", גם הוא חזר על אותה העובדה ש- 719.99 ש"ח אושרו ו- 400 ש"ח עדיין בבדיקה, גם הוא הבטיח שהוא חוזר אליי תוך דקות, איך שהוא מקבל את הפקס ואף היה נחמד מאוד והבטיח שאצלו תמו בעיותיי והוא ילווה אותי עד לפתרון... מיותר לציין שגם ממנו לא שמעתי מילה ולא חצי מילה!!! בשעות הערב של אותו יום התקשרתי למוקד שוב, דיברתי עם נציגת שירות שבמהלך השיחה הייתה מאוד לא נחמדה ולא ניסתה להבין את הבעייה ולבדוק את כל רצף השיחות שקדמו לשיחתי עימה, אלא ניסתה להוכיח אותי ולהגיד לי שלא מגיע לי שום דבר מדרישותיי וזה לא משנה מה שלחתי לה. ביקשתי לדבר עם מנהל בכיר, היא העבירה אותי לנציגה אחרת, לטענתה בכירה יותר אך אני מקווה בשביל חברת "יס" שזה לא איכות המנהלים שקיימים בחברה! לנציגה שדיברה איתי קוראים עדי והיא מצוות אורלי. נציגה זו עסקה במהלך כל השיחה בלנזוף בי!!! ולהגיד לי שלא מעניין אותה מה יש לי ביד ומה הנציג הבטיח, לחברת "יס" יש טפסים סטנדרטיים ועליהם כתוב 640 ש"ח זיכוי בלבד!!! היא גם טרחה לבשר לי שה – 719.99 ש"ח שכל הקודמים לה אמרו לי שאושרו, גם הם לא אושרו ולא יאושרו לעולם מאחר ויש תקרה של 640 ש"ח. היא גם הוסיפה שזה כלל לא משנה מה התחייב הנציג בעל פה ובכתב!!! מה שמשנה זה הכללים של החברה והם אומרים אחרת!!! כמובן שדרישתי לתשלום ההתקנה של חברת "בזק" נענתה בשלילה.
יתרה מכך, לפני כחודש נותק קו הטלפון בביתי בגין אי תשלום, התקשרתי ל"בזק" על מנת לברר את פשר העניין ומסתבר מפנייתי שהכתובת שמעודכנת ב"בזק" היא כתובתי מלפני שנים רבות למרות שכמובן עם התחברותי לשירות ציינתי את כתובתי המדוייקת בפני הנציג. כאשר שאלתי מהו הסכום לתשלום גיליתי שהסכומים כלל אינם תואמים את מה שהובטח לי על ידי הנציג ונחתם על ידיו! מסתבר שעל שירותי האינטרנט שאני אמור לשלם 35 ש"ח, אני משלם 45 ש"ח ועבור הקו קל של "בזק" שאני אמור לשלם 25 ש"ח אני משלם 51 ש"ח!!!
לא ברור לי איך בחיבור אחד פשוט של בנאדם לשירות יכולות להיווצר כל כך הרבה תקלות.
לסיכום, אלו הם דרישותיי:
1. אישור זיכוי מלא על 1119.99 ש"ח אשר שולמו על ידי במזומן ובתשלום אחד לחברת "הוט"
2. זיכוי בגין התקנת האינטרנט של "בזק" על סך 199 ש"ח
3. זיכוי חודשי על סך 10 ש"ח מיום הצטרפותי לחברת "יס" ועד תום ההתחייבות בגין ההפרש שסוכם ביני לבין נציג "יס" על תשלום עבור האינטרנט לחברת "בזק". בתרגום לסכומים – במקום 204 ש"ח ו – 224 ש"ח אני אשלם 194 ש"ח ו- 214 ש"ח בשנה הראשונה והשנייה בהתאמה
הודעתי לנציגה האחרונה, עדי, שאני פונה לדרכים משפטיות על מנת לפתור את זה מאחר ויש בידי את כל ההוכחות וכל הטפסים החתומים על ידי נציג חברת "יס" כמו גם התחייבות בעל פה של הנציג שהחתים אותי שכל הקנס והתשלומים בגין התקנה ומעבר לחברת "יס" ולחברת "בזק" ישולמו על ידי "יס" ושל עוד לפחות שלושה נציגים שהצהירו שחלק מהקנס כבר אושר!
עוגמת נפש סוג הנזק :
עמידה בכל ההתחייבויות החתומות על ידי נציג חברת יס ובאלו שהובטחו בעל פה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 18.2.09, בהמשך לפנייתו של מר תובל ברנע בנושא תהליך ההתקשרות מול yes אבקש להשיב בנושא.



ברצוני לציין כי ביום ה-19.2.09 התקבלה במשרדנו פנייה זהה באופן ישיר ע"י מר ברנע.



פנייתו נבדקה בקפידה וטופלה ע"י נציגתנו למולה בשיחה טלפונית ביום ה-25.2.09, פנייתו טופלה עם התייחסות לכל אחת מטענותיו בצורה מפורטת ויסודית ולשביעות רצונו.



הטיפול עדיין במעקב של נציגת פניות הציבור אל מול הלקוח עד לסגירת כל הפרטים על הצד הטוב ביותר.







בברכה,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה