חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 19.2.09, בהמשך לפניית של מר פרדס חיסבר בנושא סיום ההתקשרות מול חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.
מבדיקה מקיפה שנערכה ברשומות המנוי ביום ה-21.11.08 התקבלה במשרדנו פנייתו הראשונה של מר פרדס או מי מטעמו בבקשה לסיים את התקשרותו מול yes. לאחר מס' שיחות מול נציגינו ביום ה-1.12.08 שוחח נציגנו טלפונית עם הגב' פרדס שציינה שברצונה להשאיר מנוי פעיל.
הפנייה הבאה בבקשה לסיום ההתקשרות התקבלה ביום ה- 15.2.09 והועברה להשלמת התהליך, תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מבית הלקוחות ביום ה-17.3.09.
עם קבלת פנייתכם זו ושיקול שנערך בנושא הפנייה, הוחלט כי יבוצע זיכוי בגין חיובי הצפייה במנוי החל ממועד הפשרת הקפאת שירותי הצפייה ב-30.11.08 (לאור בקשת ניתוק ראשונה שהועברה טרם מועד זה) ועד למועד הסרת השירותים במועד מכתבי זה לרבות החיוב בגינם.
לאחר השבת הציוד לרשותנו יערך תהליך גמר חשבון במנוי וכל יתרה באם תעבוד לזכותו של המנוי תוחזר לחשבונו באמצעות אמצעי התשלום אשר היה מעודכן במנוי.
בברכה ,
|
פתרון: |
|
|