פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת התנתקות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בקשת ההתנתקות נמחקה בכוונה והגבייה נמשכת כבר כמה חודשים פשוט גניבה !
תז 328702014
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 19.2.09, בהמשך לפניית של מר פרדס חיסבר בנושא סיום ההתקשרות מול חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

מבדיקה מקיפה שנערכה ברשומות המנוי ביום ה-21.11.08 התקבלה במשרדנו פנייתו הראשונה של מר פרדס או מי מטעמו בבקשה לסיים את התקשרותו מול yes. לאחר מס' שיחות מול נציגינו ביום ה-1.12.08 שוחח נציגנו טלפונית עם הגב' פרדס שציינה שברצונה להשאיר מנוי פעיל.



הפנייה הבאה בבקשה לסיום ההתקשרות התקבלה ביום ה- 15.2.09 והועברה להשלמת התהליך, תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מבית הלקוחות ביום ה-17.3.09.



עם קבלת פנייתכם זו ושיקול שנערך בנושא הפנייה, הוחלט כי יבוצע זיכוי בגין חיובי הצפייה במנוי החל ממועד הפשרת הקפאת שירותי הצפייה ב-30.11.08 (לאור בקשת ניתוק ראשונה שהועברה טרם מועד זה) ועד למועד הסרת השירותים במועד מכתבי זה לרבות החיוב בגינם.



לאחר השבת הציוד לרשותנו יערך תהליך גמר חשבון במנוי וכל יתרה באם תעבוד לזכותו של המנוי תוחזר לחשבונו באמצעות אמצעי התשלום אשר היה מעודכן במנוי.





בברכה ,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה