פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום מעל סכום שניקבע עם חברת יס ללא הודעה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש 11\08 בוצע חוזה טלפוני עם חברת יס על סכום 276 שח לכל חודש במשל שנתיים.בחודש1.09 קיבלתי תשלום חודשי על סכום 300,96 שח.התקשרתי לחברת יס לברר למה יש עליה בתשלום,נאמר לי שחל שגיה ויחזירו לי את הכסף.בחודש פברואר 09 שוב קרה אותו מיקרה.עד עכשיו לא קיבלתי שום החזר כספי מחברת יס למרות שנאמר לי בביטחון מלא שיחזירו לי את הכסף.אני דורשת את ההחזר הכספי ששולם מעל הסכום שנקבע בחוזה.שלא נדבר על עוגמת הנפש שנגרמה לי -שעות שלמות אני צריכה להמתין בטלפון כדי שמישהוא מחברת יס יענה לי .אני רוצה לציון שעד עכשיו לא קיבלתי שום חוזה מי חברת יס לפי שהובטח לי בטלפון -כן אני דורשת גם לשלוח לי חוזה שבוצע טלפוני.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי כלל רבית+פיצעוים לפי חוק הצרכן פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 17.2.2009 בעניינה של הגב' שטרן.



בהתאם לרשומות yes נמצא כי ביום 23.10.2008 סוכם למול הגב' שטרן הצטרפות למבצע מסוג XF4* למשך 24 חודשים החל מיום 13.11.2008 ובהתאם לנספח תנאי המבצע אשר הובאו לידיעתה ולאישורה.



בנוסף ביקשה לרכוש את הערוצים בצרפתית וברומנית בחיוב נוסף.



לאור פנייתה של הגב' שטרן לנציגי החברה נרשם ביום 19.2.2009 זיכוי בסך 79.85 ש"ח בגין הפרשי חיוב. זיכוי זה תוכל לראות בחשבונית חודש פברואר 2009 אשר תפורסם בתחילת חודש מרץ 2009.



אנו מתנצלים בפני שטרן על החיוב השגוי וזאת עקב טעות טכנית ובתום לב ומאחלים לה המשך צפייה מהנה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה