פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח/ קומבינה? נושא התלונה:
אשכנזי דוד שם/כינוי:
‏יום שני ‏16 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
נציג של YES התחייב בכתב לספק לי עסקת חבילה של שירותי טלביזיה+אינטרנט מהיר,
הדגיש בפניי שחברות YES ובזק התמזגו והפנה אותי לבזק להליך ההתחברות, נציגת בזק לא הסכימה למחיר שנציג YES סיכם איתי.
החלטתי שנציג YES אינו אמין והטעה אותי ולכן ביטלתי את העסקה כולה.
להיטותו של נציג YES לסגור עסקה לא הרתיעה אותו להתחייב על משהו שאינו יכול לקיים ואולי קיימת קומבינה כלשהי בין חברות YES ובזק.
לוודא שהטעיות כאלו לא ייגרמו ללקוחות נוספים בהמשך פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 22.2.2009 בעניינו של מר אשכנזי.



Yes פועלת רבות למען לקוחותיה הן ברמת המוצר והן ברמת השירות ונציגינו מחויבים להעניק ללקוח את השירות הטוב ביותר והאיכותי ביותר.

פנייתו של מר אשכנזי הועבר לבדיקתה מנהל מכירות אזורי ולידיעתו.



אני מצרה על החלטתו של מר אשכנזי לבטל הצטרפותו לשירותי חברתנו ומקווה כי יבחר להצטרף לשירותינו בעתיד.



אבקש לאשר כי אנו לא נעשה כל שימוש באמצעי התשלום אשר העביר אלינו והתחייבויותיו כלפינו מבוטלות.



נשמח לעמוד לשרותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה