פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי על ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 13 בנובמבר, 2008 הסתיימה התחייבותי למנוי טלויזה+תשתית אינטרנט דרך חברת יס. מספר ימים לפני כן, ביקשתי להתנתק משרותי החברה ואכן כך נעשה. להפתעתי הרבה, ראיתי מספר שבועות לאחר מכן כי חוייבתי בכרטיס אשראי ע"ס 399 ש"ח. פניתי לשרות הלקוחות של יס, שם אמרו לי כי מדובר בטעות וכספי יוחזר לי. לאחר שהכסף לא הוחזר כפי שהובטח, פניתי עוד מספר פעמים, כשבתשובתם האחרונה הייתה כי הכסף נגבה בגלל שהתנתקתי מוקדם מתשתית האינטרנט (אך לא מהטלויזיה). אני נכנסתי לעסקה של טלויזה + אינטרנט ייחד, כך שלא מובן לי כיצד ייתכן שאני עדיין מחוייבת לתשתית? טענתכם, כי בקשתי לשדרג את מהירות תשתית האינטרנט אינה נכונה, ובכל מקרה מעולם לא הובהר לי כי נכנסתי למחוייבות חדשה.
אדגיש כי גם כשביקשתי להתנתק, מעולם לא אמרו לי כי מדובר בהתנתקות לפני הזמן. נהפוך הוא, כשחוייבתי, ופניתי אליכם, הסכמתם כי חוייבתי בטעות.

אשר על כן, אני דורשת כי אזוכה מיידית ע"ס 399 ש"ח, בהם חוייבתי ללא כל סיבה נראית לעין.

בברכה,
דליה עטאר
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ע"ס 399 ש"ח פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 23.2.2009 בעניינה ש\ל הגב' עטאר.



Yes מצרה על בחירתה של הגב' עטאר לסיים התקשרותה למולה.



בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 13.11.2007ביקשה הגב' עטאר להצטרף לשירותי תשתית ADSL באמצעות בזק למשך שנה אחת בלבד. ובהתאם לכך הועברה על ידינו הודעה לבזק לשיוך קו הטלפון על שמה בהתאם לתנאי המבצע.



למרות האמור, ביום 14.11.2007 התקבלה הודעה בחברתנו מגב' עטאר או מי מטעמה על ביטול בקשתה לשירות ובהתאם בוטלה ההזמנה בבזק.



ביום 7.2.2008 התקבלה בקשתה של הגב' דליה עטאר למבצע תשתית ADSL למשך שנה אחת וכמו כן זוכה חשבונה בגין הפרשי חיוב בהתאם למחירון בזק.



עם בקשתה לניתוק המנוי טרם סיום 12 חודשים מתחילת מבצע תשתית ADSL באמצעות בזק חויב חשבונה בסך 399 ש"ח בגין החזר עלות ההטבה.



לאור בדיקה ברשומות המנוי הוחלט באופן חריג לזכות את חשבון המנוי בסך 399 ש"ח. זיכוי זה יועבר לחשבון חברת האשראי מסוג ישרכארט במהלך חודש מרץ 2009.



אנו מודים לגב' דליה עטאר על התקופה בה הייתה לקוחה של חברתנו ומקווים כי תבחר בעתיד לשוב ולהצטרף מחדש לשירותינו.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה