קשרי לקוחות??? < |
נושא התלונה: |
סמסון נטלי |
שם/כינוי: |
יום רביעי 11 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
היוזמה 6 א.ת. כפר-סבא |
כתובת: |
כפר-סבא |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רק לאחר מאמץ אינסופי של חיפושים באתר חברת "יס" הצלחתי להגיע לכתובת התקשרות אליהם דרך תלונה של פונה אחר אליכם בנושא מדיניות התקשורת הלקוייה במכוון של החברה הנ"ל, שזכה סו"ס לתשובה. חברה העוסקת בתקשורת מתקדמת שאין לה כל רצון, התכוונות ופתיחות להקשיב ללקוחותיה ואולי לשפר את שרותיה? פניתי אליהם בשם בתי ב - 11.2.09ושוב ב - 16.2.09 באמצעות פקס שניתן לי למח' החשבונות, ע"מ לקבל טופס 106 של בתי, שעבדה אצלם בין ינואר לאפריל שנת 2006. נאדה! שום תשובה, גם לא לאחר פניה למוקד הטלפוני 2080*. אסור להם לתת מספרי טלפון של ה - back offices.! עליה לפנות רק דרך האחמש"ית שלה, שאת שמה המלא היא אינה זוכרת ולאחר 3 שנים היא לא מצויידת מן הסתם במס' הטל' שלה! ארגון ממודר, שלא נותן לעובדיו לשעבר אפשרות התקשרות וטיפול בצרכיהם ולא ללקוחותיו כתובת ברורה ומאירת עיניים לבקשות, תלונות, הצעות וכיו"ב, כמו כל חברה שמכבדת עצמה! אני מצפה לראות לינק "צור קשר" באותיות קידוש לבנה באתר שלהם עוד במאה הזו ויפה שעה אחת קודם וזאת בתקווה לקבל גם מענה מבעל תפקיד מזוהה ולא סתם "חברת יס" האמופרית ואולי צריך לאמר הוירטואלית.....
|
תחושת זלזול בלקוח |
סוג הנזק : |
לשדרג מ י י ד י ת את שרות הלקוחות הלקוי שלהם בטלפון ובאתר!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|