פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול קלוקל ומבייש YES נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, ברצוני להביא לידיעתכם על טיפול קלוקל, מביש ומעצבן.
בתאריך 28 בדצמבר 2008 שוחחתי עם נציגה "בכירה" במוקד קשרי לקוחות בעניין הצטרפות לשירות יס-מקס.
טרם קבלת ההחלטה באם אכן להצטרף הסברתי לנציגה שמכיוון ואינני נמצא בהתחייבות כלפי חברתכם,
אין בכוונתי להתחייב. עוד הסברתי כי בעוד שנתיים מהיום, אני מבצע relocation לצרכי עבודה.
נאוה היקרה הסבירה לי שלא ניתן להצטרף לשירות הנ"ל ללא התחייבות אך הסבירה לי שמפאת מעמדה – נציגה בכירה, יכול לאפשר לי התחייבות של 18 חודשים. בנוסף, הוסבר לי במהלך השיחה בנוגע לעלות החודשית ובכך שאין חיוב בעבור הצטרפות למבצע.

חודש לאחר מכן, התברר כי חוייבתי בכרטיס האשראי שלי סכום מופקע, שלאחר בירור כלל 140 ₪ דמי הצטרפות למבצע. בבירור עם מוקד שירות הלקוחות שלכם נמסר לי תחילה ע"י נציג כי מדובר בחשבונית על חודש וחצי. לאחר התעקשות ארוכה מצידי, התנצל הנציג ומסר כי זוהי עמלת ההצטרפות.
ביקשתי לשוחח עם מנהל – סיון, היות והנציג טען שמידע בנוגע לחיוב הנ"ל, נמסר לי ע"י נאוה. (מסתבר, שהיא "קודדה" את המידע הנ"ל במערכת... באותה המידה שיכלה "לקודד" כי מסרה לי שהחיוב הינו 300 ₪, 500 ₪ או 1,000 ₪).

סיון יש לציין, הייתה נחמדה למכביר. לאחר מספר מועט של דקות, הבטיחה שתזכה את החיוב שיכול להיות, אכן שגוי. במהלך שיחתי עם סיוון התברר כי בנוסף לטעות הנ"ל, תקופת ההתחייבות שלי לא עומדת על 18 חודשים, אלא על 36 חודשים.

מספר ימים לאחר מכן, ולאחר התעקשות חוזרת ונשנית מבחינתי, חזרה אליי סיון ומסרה כי תוכל "לקודד, במערכת הערה, שבה ייכתב, כי בתום שנה וחצי, במידה ואעביר צילום כרטיס טיסה, אוכל להשתחרר מההתחייבות ולא לשלם את "דמי היציאה".

מכיוון ו"סבלתי" מהבטחות כאלו בעבר, ביקשתי את הסיכום בכתב. במשך שבוע וחצי המתנתי ללא הועיל. אתמול, הסתיימה המתנתי. סיון הסבירה לי, כי הצעתה הראשונה מבוטלת, וכי לא רק שלא תוכל להעלות את הדבר על הכתוב, אלא שהצעתה בכלל מבוטלת כי אינה יכולה לבצע זאת. ביקשתי לשוחח עם מנהלתה.

וכך קרה... שירי שוחחה עימי היום... מרגש!
לסיכום השיחה הוסבר לי כי לא ניתן לעשות מאום. אמנם מסרה כי עומדת מאחרי הדברים, אך תוכל להציע לי להחזיר את מכשיר המקס ולצאת מההתחייבות. שירות מצויין!

יש לציין כי העליתי על הכתב מספר מצומצם של טענותיי ואת העיקריות ביותר.
מיותר לציין כי טורטרתי ממוקד למוקד, ונזרקו לעברי הבטחות שווא לגבי טיב ואיכות השירות שלכם.

לאחר בירור קצר, ברור לי כי אין בידכם התחייבות או הסכמה על התחייבות מצידי למשך 36 חודשים.
חובת ההוכחה על התחייבות שכזו חלה עליכם ולא זכור לי שהסכמתי לדבר.

אין בכוונתי לשבת בחיבוק ידיים ולהמתין שמישהו מחברתכם יעשה מעשה ראוי לציון.


בברכה,
נדב בונן


כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 24.2.2009 בעניינו של מר בונן.



בהתאם לרשומות מערכת yes נמצא כי ביום 31.8.2008 הוצע למר בונן להצטרף למבצע צפייה + ממיר yesMax למשך 36 חודשים ובהתאם לתנאי מבצע שהובאו לידיעתו וכן הוסבר לו על עלות החלפת ממיר בביתו לממיר מסוג yesMax.



ביום 31.8.2008 ביקש לבטל הסבה למבצע שהוצע לו בהתאם לפרטים לעיל מאחר ואינו מוכן להתחייב לתנאי מבצע ל-36 חודשים. במעמד שיחה זו ניתנו למר בונן פרטים על הוספת ממיר yesMax כנגד תשלום דמי פיקדון.



כמו כן, ביום 19.10.2008 ביקש מר בונן להוסיף בביתו שקע נוסף ובאישור מיוחד וחריג לא חויב בגין דמי התקנה שקע.



ביום 23.12.2008 התקשר פעם נוספת מר נדב בונן לנציגי החברה במחלקת קשרי לקוחות בבקשה להזמין ממיר yesMax בביתו כאשר טען שנציגים קודמים אישרו לו הצטרפות בהתחייבות לשנה ושמונה חודשים בלבד. למרות כי לא נמצא תיעוד להבטחה שכזו ולמרות שנציגת החברה הסבירה פעם נוספת למר בונן על תנאי הצטרפות למבצע yesMax בהתחייבות למשך 36 חודשים ביקש להצטרף למבצע וקיבל עליו את תנאי המבצע כפי שהובאו לידיעתו. כמו כן הוסבר לו על עלות החלפת ממיר בביתו בסך 139 ש"ח.



ביום 30.12.2008 הותקן בביתו של מר נדב בונן ממיר yesMax. ביום 29.1.2009 חזר מר בונן לנציגי החברה במוקד קשרי לקוחות וטען כי לא היה מודע לעלות דמי החלפת ממיר בביתו ולמרות המתועד על ידי מספר נציגי החברה. יחד עם זאת באישור חריג זוכה חשבונו בסך 139 ש"ח.



יובהר כי למרות הנטען על ידי מר בונן ובהמשך לשיחותיו עם הגב' סיון, מנהלת צוות בקשרי לקוחות ולמול הגב' שירי, מנהלת מוקד קשרי לקוחות, הוחלט באופן חריג לאפשר למר בונן להחזיר לחברתנו את ממיר yesMax , עד ליום 30.3.2009, בלבד , וחשבונו לא יחויב בגין עלות הטבה. במידה וממיר tesMax יישאר בידו לאחר מועד זה, יחולו עליו תנאי המבצע וכפי שהובאו לידיעתו.



חשוב לציין כי החזרת ממיר ה- yesMax לידינו באמצעות טכנאי שירות כרוך בחיוב בהתאם למחירון החברה המתעדכן מעת לעת.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה