פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת אוגוסט 2008 התחברתי פעם נוספת לחברת "יס" וזה לאחר שהובטח לי
שהם יחזירו לי את הקנס שחברת "הוט" תגבה ממני עבור הפרת התחייבות לשנה.
ואכן חברת "הוט" חייבה אותי כמעט ב600 ש"ח קנס וכפי שביקשו ב"יס" פיקססתי את החשבונית חיוב שקיבלתי בפעם האחרונה ב11/1/09 אל מחלקת הסדרי כבלים ואף וידאתי מס' ימים לאחר מכן שהפקס התקבל.,אולם לא דובים ולא יער.דיבורים לחוד ומעשים לחוד.למרות שבחוזה התחברות נכתב לי מפורשות שהקנס ישולם,עד היום לא זכיתי לשום תגובה ובטח לא להחזר ואף להתעלמות מוחלטת מהפקס שעותק ממנו מצוי אצלי.ולציין שכל טלפון שלי ל"יס" בנושא החזר כספי אני נענית בכל מיני תירוצים מוזרים כמו למשל שלא רשום על החשבונית שזה קנס-דבר שהוא ברור לחלוטין שהרי חוייבתי סכום אסטרונומי ע"י "הוט" כשכבר הייתי מחוברת ל"יס".,ועוד כל מיני תשובות מגוכחות
אודה לכם אם תעזרו לי לקבל את שהובטח לי בהסכם עם "יס".
תודה מראש בתיה-שושנה בסן
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בהתאם לרשומות מערכת yes נמצא כי הגב' בסן הצטרפה לשירותינו ביום 9.7.2007 .וביום 21.8.2008 סיימה התקשרותה למול הכבלים.
בהתאם להצגת חשבוניות כבלים זוכה חשבונה ב-yes ביום 25.11.2008 בסך 135.80 ש"ח בגין חיובים כפולים וביום 10.1.2009 בסך 489.99 ש"ח בגין דמי יציאה מהכבלים.
יחד עם זאת, בהמשך לבדיקה ברשומות המנוי , תזוכה הגב' בסן בחשבונית חודש מרץ 2009 בסך 150 ש"ח בגין הפרשי חיוב דמי יציאה. יובהר כי yes מתחייבת לזכות את לקוחותיה בגין דמי יציאה משירותי הכבלים עד לגובה 640 ש"ח בלבד, וזאת בכפוף לחתימתו על נספח מבצע "ההתחייבות עלינו".
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה