ביזיון בהתנהגות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 24 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-23.2.09 קיבלתי מכתב מחברת יס כי ההרשאה של אותו חודש חזרה מהבנק וכי עליי לשלם זאת באופן מיידי. את הדואר ראיתי רק בלילה כי זאת השעה שחזרתי הבייתה באותו יום.
למחרת ב-24.2.09 טלפנתי לחברת יס על מנת לשלם את החוב שחזר ע"ס של 219 ש"ח. עליי לציין כי לא ידעתי שהחיוב חזר כי לא בדקתי את חשבוני-קורה לפעמים.
בכל אופן, ענתה לי נציגה בשם מיטל ונמסר לי ממנה כי איני יכולה לשלם את הסכום כי נשלחה לבנק הוראת קבע בסכום כפול (עבור חודשיים!!) ל-1.3.09!!
את החיוב של החברה אני משלמת כל 10 לחודש ובגלל שחזרה לי פעם אחת הוראת קבע הם קובעים מחדש נהלים לחיובים. כאשר התרעתי בפניה שרק אתמול קיבלתי את המכתב,ושייתנו הזדמנות לבן אדם לשלם,היא אמרה כי זה הנהלים והם קובעים אותם ושאני אדאד לבדוק את הדואר שלי-כאילו מה??? הם לוקחים אחריות על חשבונות של לקוחות ללא התראה מוקדמת?? ואם אני בבעיה ואיני יכולה לשלם ב-1 לחודש? הלה ענתה כי אני צריכה לדאוג לחשבון שלי ושאני צריכה להיות אחראית על מה שקורה לי בחשבון הבנק- באיזו זכות?????? מי היא שתעביר עליי ביקורת? שתגיד לי לכי לבדוק את הדואר שלך??ועוד ביקשתי ממנה לקחת ממני אמצעי תשלום להבא (כרטיס אשראי) סרבה בתוקף. כאשר ראיתי כי אני הולכת עם הראש בקיר ביקשתי לדבר עם אחראי והועברתי לאחראית/מנהלת בשם חן אשר בחוצפתה העיזה כאילו להעמיד אותי למשפט ולא פחות ממיטל הנציגה, אמרה כי לא מעניין אותה מתי קיבלתי את המכתב,אם באיחור או לא וגם העיזה להעביר ביקורת עליי!!! אמרתי לה שהיא חוצפנית ומי היא שתדבר ותעביר עליי ביקורת,האם היא מכירה אותי??
שניהן התנהגו והתייחסו באזלת יד שלא תתואר- כאילו וניהלו עימי "מלחמה"-לא עניין אותן כלל וכלל מדבריי,לא ניסו ולו במעט לבוא לקראתי ורק הטיחו בי האשמות שלא במקום בכלל ומנעו ממני כל אפשרות לבוא ולשלם את החוב לפני שיוגש לבנק.
איני מבינה מדוע הייתי צריכה "לעמוד למשפט" מול אותן בנות שניצלו אולי את "כוחם" מעבר לקו השני.
ביקשתי מהאחראית חן כי תעביר לי את המנהל שלה והלה סרבה בתוקף ובחוצפנות ואמרה כי תבקש ממנהל (ולא שלה) שיחזור אליי.....האם באמת כך יהיה הדבר???
בחודש הבא נגמר לי המנוי בחברת יס ואני בספק רב מאד אני אחדש אותו.
ולא רק זה, אני יחוייב בסכום של 38 ש"ח בגין כל הסיפור הזה???
אז באמת,מי צריך את הכאב ראש הזה??
על פניו נראה, כי לא משנה מה ייקרה וכמה התלוננו, החברה תמשיך ללכת בתלם ולא הישר שלה - וחבל מאד.
|
עלבון,כספי ו |
סוג הנזק : |
שלא יעסיקו בחברה אנשים שאין להם יחסי אנוש וכבוד ללקוחות ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|