פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה כסף מחשבוני מעל למה שסוכם נושא התלונה:
שמואל רוני שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
נשר כתובת:
צפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.8.08 מסרתי את דירתי שמכרתי לקונים. שלושה חודשים הייתי בקשר
אם חברת יס.לגבי ההתנתקות מהם. בגלל שאני מחויב להם לשלוש שנים הם אמרו
לי להתקשר אליהם שבוע לפני שאני עוזב את הדירה.אבל בנשימה אחת הם אמרו
לי שבכדי שהם ישמרו אותי כלקוח יחייבו אותי ב-24 ש"ח לאחר ויכוח ונסיון כושל
שלי לבטל את החיוב הנ"ל הסכמתי אבל כאן רק התחילו הבעיות כל חודש
לאחר הסכמתי לחיוב של 24ש"ח חויבתי בסכום גבוה כמובן גם כל חודש אני
מתקשר לחברת יס ושם לאחר שיחות והתנצלויות של המוקדן חודש אחרי
לא רק שאני מחויב אלא גם בסכום גבוה בהרבה שעולה כל חודש היום חצי שנה
אחרי שהתנתקתי ולא נכנסתי לדירתי החדשה עדין לא זוכתי וכי אם חברת יס
רוצה לשמר אותי כלקוח מדוע אני הוא שצריך לשלם על כך.כאשר אני מתקשר
ליס זמן ההמתנה לעיתים כחצי שעה .חברת תנו מענה ללקוח משומר
בזבוז זמן סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 26.2.09, בהמשך לפנייתו של מר שמואל בנושא חיוב גבוה מן המוסכם ב yes בזמן הקפאת שירותי הצפייה, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

ביום ה- 5.3.09 שוחחה נציגת פניות הציבור טלפונית עם הפונה, פנייתו טופלה על כל סעיפיה לשביעות רצונו המלאה.

הוסבר למר שמואל שבוצע זיכוי במינויו בגין חיובים לשירותי הצפייה בעת הפשרת ההקפאה ואושר באופן חריג ולפנים משורת הדין הארכת תקופת ההקפאה מעבר לתקופה המקסימאלית בכפוף לחתימתו על טופס הבקשה כנדרש.

לשירותך בכל עת,

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה