פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להחזר כספי שנלקח במרמה. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני חגית, מספר לקוח 144920.
לפני כחודש פניתי אליכם בבקשה להחזר כספי שגביתם ממני שלא בצדק. במכתבי הבהרתי כי סוכן המכירות הבטיח לי שלא אשלם דמי ניתוק.
הצטערתי מאוד לקרוא את התשובה לתלונתי שהייתה כמובן מלאה בפרטים שגויים, לצערי חברת יס בוחרת להתנהל בצורה שיקרית מול לקוחותיה.
במכתב זה אתייחס לשקרים אשר כתבתם במכתב התשובה לפנייתי הקודמת.
ראשית כל, מעולם לא קיבלתי מיס הטבות מיוחדות בסך 533.80 ש"ח זהו שקר וכזב. "ההטבות" שקיבלתי הן כפי שהוסכם ביני לבין סוכן המכירות בעת מעמד ההצטרפות לחברתכם.
1. כאשר הגיע לביתי סוכן המכירות הוא הציע לי שלושה חודשים במחיר מיוחד של 99 ש"ח לחודש (אסמכתא לכך שלחתי אליכם בפקס בעבר!), החזר קנס יציאה מהוט בסך 90 ש"ח והתחברות ליס ללא התחייבות כלל.

2. לאחר הצטרפותי לחברת יס נדהמתי לגלות כי חוייבתי במחיר מלא! לאחר שדיברתי עם מנהל משרות לקוחות קיבלתי חזרה את ההפרשים שנגבו ממני שלא בצדק.
3. מעולם לא קיבלתי שום הטבה בסך 100 ש"ח על חבר מביא חבר.(כפי שעודכן אצלכם במערכת).
דבר זה לא היה ולא נברא. לצערי, מאחר ונתקלתי ביחס מחפיר מצד חברתכם אין בכוונתי להמליץ לאיש להצטרף ל"יס".
4. בעקבות פנייה לשירות הלקוחות, חברת יס החזירה לי 90 ש"ח דמי יציאה מ"הוט", כפי שהוסכם ביני לבין סוכן המכירות.
5. מעולם לא הסכמתי להתחייב לשנה!! מאחר וידעתי כי אין באפשרותי לעשות זאת. לצערי נציגים בחברת יס, כחלק מההתנהלות השקרית, בוחרים לציין עובדות שלא היו ולא נבראו על מנת לכסות על הדרך הקלוקלת שהדברים מתנהלים בחברה.
ההנחות שקיבלתי מחברת יס היו לפי מה שהוסכם ביני לבין סוכן המכירות במעמד המכירה בלבד!. מעולם לא קיבלתי הנחות מיוחדות מחברת יס. כל מה שביקשתי מחברת יס היה לקיים את ההבטחות שניתנו ע"י סוכן המכירות במעמד המכירה.

אני פונה אליכם שוב, ומבקשת לקבל החזר על דמי הניתוק שגביתם ממני. אני הסכמתי להצטרף ליס רק לאחר שהובטח לי ע"י צחי, בצורה חד משמעית שלא אחוייב בדמי ניתוק.
אני פגועה מאוד מהאופן בו חברת יס התנהלה מולי. כולי תקווה שתמצאו לנכון לתקן את אופן ההתנהלות של נציגי השירות וסוכני המכירות. בחברתכם.
כצעד ראשון להתנהלות מכובדת,יש לקיים הבטחות. לכן אני מבקשת שתחזירו לי את 336 שקלים שגביתם ממני במרמה.
אני מקווה שהצלחתי להבהיר שכל מה שקיבלתי מחברתכם היה לפי מה שהוסכם ביני לבין סוכן המכירות.

בכבוד רב,
חגית.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 1.3.2009 בעניינה של הגב' שמול.



בהמשך לתשובתנו אליך מיום 5.2.2009 ומבדיקה ברשומות מערכת yes נמצא כי ביום 13.5.2008 הצטרפה הגב' שמול לשירותינו למבצע הכרות ללקוחות חדשים במחיר 215 ש"ח* לחודש למשך 24 חודשים ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר הובאו לידיעתה ולאישורה.



בהתאם להבטחת נציג המכירה למול הגב' שמול , זוכה חשבונה ביום 24.6.2008 בסך 318 ש"ח - בגין הנחה לשלושה חודשים ראשונים. כמו כן, זוכה חשבונה ב-24.6.2008 בסך 25.8 ש"ח בגין ערוץ פרימיום ובסך 100 ש"ח בגין הטבת "חבר מביא חבר".



בנוסף, ביום 25.6.2008 זוכה חשבון המנוי בסך 90 ש"ח בגין חיוב כבלים.



לאור האמור, ביום 12.1.2009 הוסרו שירותי הצפייה ברשומות המנוי והופסק חיוב בגינם לאור בקשתה לניתוק המנוי ובהתאם לכך חויב חשבונה בסך 399 ש"ח בגין החזר עלות ההטבות שניתנו לה כמוסכם למולה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה