פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיום מיניו עקב נסיעה לחו"ל הוחזרו כל הפרטים ושולמו התשלומים . נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:

כיוון שכרטיס האשראי אינו פועל יותר הופנו בקשות אין סופיות לשליחת סגירת "חוב" שנותר שהחל ב97 ש"ח...ביקשנו לקבל את סגירת החוב.

כדי שנוכל לשלמו בדאר.

החברה קבלה מראש הודעה על ניתוק של ייס כחודשיים מראש.
מחודש נובמבר הנושא אמור היה להסתיים ולא נסתיים, כשהחברה נתקה את המנוי בחודש נובמבר.
החברה הייתה מוכנה לקבל את ההממיר רק5.1.08 (נמסר ליוסי ביטון)
גם לאחר מסירת הממיר הובטח ששילח גמר חשבון וסכום לתשלום של מספר ימים
הובטח שישלח בדאר וכל פנייה נענית ב0 תוצאות עוגמת נפש וכל שרק יסופר לא יתאר את השתשלולות .
עד כה לא נענינו.

מאוכזבים מהתנהלות החברה ויחסה ללקוח.(מראשית הפנייה לניתוק שהחברה מקשה בעקבות הנסיעה ועד כה..איזה יחס מעליב ופוגע...על מה ולמה?)

רוצים להפטר מהסיוט!
מספר לקוח135159
בזבוז זמן,עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
שילחו לנו את סגירת החשבון פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 1.3.09, בהמשך לפנייתה של הגב' דנה רגב מרמור בנושא תהליך לסיום ההתקשרות מול חברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

ביום ה- 9.3.09 שוחחה נציגת פניות הציבור טלפונית עם חמותה של הפונה, הגב' בתיה מרמורק, בשיחה זו הועברה התנצלותנו הכנה בגין ההשתלשלות שתוארה בפנייתם והוסבר תהליך סיום התקשרות וגמר חשבון.

לבקשתה נשלח מכתב התנצלות והסבר תהליך (לרבות יתרת זכות להחזר במנוי) לכתובתה עבור המנויה הגב' דנה רגב.

לשירותך בכל עת,

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה