פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מחב' יס נושא התלונה:
חי מנשה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 01/02/09 הסתיימה התחייבות לחב' יס והתשלום עבור יציאה הוא על היס מקס, 1000 ש"ח, בתאריך 28/01/09 התקשרתי והודעתי על רצוני להתנתק, מאז התחילו שיחות מדוע ולמה וניסיון להשאיר אותי בכל זאת, הורידו מחירים ונתו ערוצים אך אני עמדתי על שלי שברצוני להתנתק, בשיחה ב-15/02 לאחר שיחה נוספת והבהרה שאני רוצה להתנתק נאמר לי שחבל לי כי צורפתי לתוכנית חדשה בתאריך 01/02 (עם הסכמתי) והקנס יהיה 400 ש"ח יציאה מהתוכנית, 40 ש"ח לחב' בזק על ה-ADSL ו-1000 ש"ח על היס מקס, אמרתי שאני לא מוכן לשלם שקל מעל 1000 ש"ח וזה חוצפה שמצרפים אותי לחבילות בלי הסכמתי, נקבע לי תאריך לקיחת ציוד ל-10/03, את ההוראת קבע ביטלתי כדי שלא יחייבו אותי מעבר למה שצריך, ידוע לי שזו הפרה של התנאים אך גם חב' יס הפרה תנאים בצירופי לחבילות והתחייבויות שלא בהסכמתי.
בקשתי היא לנתק אותי ולחייב רק את המגיע להם, 1000 ש"ח על היס מקס, לבטל את ההתחייבות מול בזק ולשלוח להם מכתב המסביר את חוסר ההבנה שנוצרה.
פיצוי אני לא מבקש על עוגמת הנפש שנגרמה, אם מקרה זה יעבור לכותלי בית המשפט יכנס גם סעיף העוגמת נפש ופיצוי הלקוח.
תודה מראש
מנשה חי
כספי סוג הנזק :
סיום יחסיי מנשה חי -חב' יס בתשלום קנס על היס מקס בלבד 1,000 ש"ח פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום ה-1.3.09, בהמשך לפנייתו של מר חי בנושא חיוב החזר עלות הטבת מבצע עם סיום התקשרותו מול חברתנו אבקש להשיב בנושא.



ראשית אציין כי צר לי ללמוד על החלטתו של מר חי להפסיק התקשרותו עם חברתנו.



בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה בנושאים אותם העלה מר חי למול הגורמים הרלוונטים בחברתנו ולמול רשומות המערכת.



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות טובים במיוחד, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסויימת. בכפוף לתנאי המבצע אליו הצטרף מר חי ביום ה- 3.2.09 מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 24 חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחוייב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה".



בהתאם למידע שבידי, ביום 1.2.09 שוחח מר חי עם נציגתנו הגב' זהבית וביקש לסיים התקשרותו מול חברתנו לאור הצעה טובה יותר שקיבל מחברת הכבלים, ניתן לו הסבר בגין המבצעים והחבילות הקיימות בחברה.

לאחר שיחה זו, תאום מולו והסבר על תנאי מבצע חדש, לרבות בחירת חבילות חדשות על ידו והענקת הטבות ע"י נציגתנו הוסב המנוי למסלול החדש, להלן, תכנית אישית V2Z בתאריך ה 3.2.09, בנוסף עודכנה בחברת "בזק" לבקשתו הזמנה למבצע מוזל לשירותי תשתית האינטרנט.

בהתאם למתועד ברשומות מערכת yes, בשיחה שנערכה בין נציגה מטעמנו לבין מר חי, אישר הלקוח את הסבת המנוי לתנאי תכנית אישית, המזכה אותו בהטבות משמעותיות במחירי חבילות הצפייה שבחר, וזאת כנגד התחייבותו המפורשת להישאר מנוי על שירותי החברה לתקופה מוגדרת בת 24 חודשים.

לאחר הסבת המנוי למבצע החדש ביום ה- 8.2.09 נשלח העתק נספח המבצע לביתו של באמצעות הדואר.

ברצוני להדגיש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת, לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הנם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה.

על פי נוהלי חברת yes לקוח קיים המבצע עסקה טלפונית מקבל מידע מפורט באשר לכל תנאי המבצע ומאשר הסבת מינויו למסלול חדש. נספח המבצע נשלח בדואר לביתו לעיון וקריאה.

חשוב לציין, כי חברת yes (להלן- "החברה") פועלת מכוח רשיון שניתן לה ע"י משרד התקשורת, וככזו היא כפופה להוראות המנהל והמועצה להסדר שידורי כבלים ולווין. בתנאי רשיון החברה, ואף בהסכם ההתקשרות שלה עם לקוחותיה (המאושר ע"י ביה"ד לחוזים אחידים), הותר לה לבצע עסקאות, לרבות עסקאות טלפוניות, בין אם בתחילת ההתקשרות עם המנויים ובין אם במהלכה.

ביום ה- 15.2.09 התקבלה פנייתו של מר חי בחברתנו בבקשה לסיום ההתקשרות .

לאור פניית מר חי באמצעותכם והתכחשותו להסכמה לחידוש המבצע הוחלט מבלי להודות באילו מטענותין כי לאור בקשת הניתוק בסמוך למועד ההסבה למבצע החדש, באופן חריג ולפנים משורת הדין בניתוק בעת זו לא יחוייב מינויו של מר חי בגין החזר עלות הטבת המבצע החדש. המנוי יחוייב בהחזר עלות הטבת המבצע לשירותי מכשיר ה- yesMax בלבד.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה