פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס יציאה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.6.2007 חתמתי על חוזה עם חברת יס על רכישת תשתית ADSL של בזק. התחייבתי לתקופה של 12 חודשים. בתום התקופה, החשבון יעבור לבזק.
כעבור שנה, יס התקשרו ושאלו אם ארצה לחדש את החוזה דרכם במחיר יותר טוב מאשר יציעו לי בבזק. הסכמתי. הם לא הזכירו בטלפון תקופת התחייבות חדשה. הייתי שקט מכיוון שהיה לי חוזה חתום (לשנה הראשונה) והתייחסתי לזה כנייר מחייב.
בנובמבר 2008 עברתי דירה וביטלתי את החוזים הקיימים עם בזק (טלפון) יס (לויין) ותשתית אינטרנט.
יס חייבו אותי, דרך בזק, בקנס יציאה של 241.81 לא כולל מע"מ.
אני מאוד כועס על יס ובזק. השתמשתי בשירותיהם במשך 18 חודשים ושילמתי להם את מלוא הסכום.
הם לא יידעו אותי שיש תקופת התחייבות נוספת. כאמור, הייתי שקט לסגור הארכה בטלפון, מכיוון שהיה חוזה מסודר בקשר לשנה הראשונה ולא חשבתי שיס ירמו אותי.
בנוסף, בפברואר 2009 התקשרתי אליהם והצעתי לחדש את חשבון הבזק ותשתית האינטרנט בדירה החדשה ולקזז את הקנס מהחיובים החודשיים. הם סרבו.
אני מבקש שיזכו אותי במלוא ערך הקנס.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא של קנס יציאה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום ה- 10.3.08 , בהמשך לפנייתו של מר נבט בנושא חיוב דמי יציאה ממבצע לשירותי תשתית האינטרנט של חברת "בזק", אבקש להשיב ולהתייחס לנושא המועלה בפנייתו זו.



בנושא חיוב למר נבט ע"י חברת "בזק" בגין דמי יציאה ממבצע לשירותי תשתית האינטרנט, בהתאם למידע שבידי ביום ה-13.6.08 לאחר שיחה מול נציגנו וקבלת מידע על מבצעים לשירותי תשתית אינטרנט של חברת "בזק" ללקוחות yes, בוצעה הזמנה על ידנו בבזק לחיבור הלקוח למבצע עבור שירותי תשתית האינטרנט.



מבצע זה כלל חיבור לשירותי תשתית האינטרנט של חברת "בזק" לגלישה במהירות של 1.5 מגה בעלות חודשית בסך 49.90 ש"ח ובתשלום ישירות לחברת "בזק" לתקופה מוגדרת בת 12 חודשים.



חשוב לציין כי זהו מבצע נפרד מהמבצע אצלנו עבור שירותי צפייה ולכל מבצע תקופה ההתחייבות שלו, החל מיום ה-1.5.08 לא ניתן להצטרף למבצעי תשתית אינטרנט של חברת "בזק" דרכנו עם תשלום דרכנו, ניתן לקבל הצעות למבצעים מוזלים הקיימים בבזק עבור לקוחותינו ואנו מעבירים הזמנה לבזק במידה ולקוחות מעוניינים במבצע אצלם.



המבצע לחיבור תשתית אינטרנט של "בזק" ניתן באמצעותנו וללקוחות שלנו, אולם כל התקשרות באשר לחיבור בפועל, כל פרט טכני אחר והתשלום בגין השרות מתבצעת ע"י הלקוח ישירות מול חברת "בזק" לרבות תנאים בנושא התחייבות.



לאור האמור לעיל, נושא ההתחייבות ותשלום דמי היציאה אינו באחריותנו. בנוסף מבדיקה ברשומות המנוי, בשיחתו של מר נבט למול נציגנו בבקשה לסיום ההתקשרות למולנו ביום ה-26.11.08 הובא לידיעתו שניתוק שירות תשתית האינטרנט בבזק יהיה כרוך בתשלום דמי יציאה ממבצע.



בהתאם למתועד ברשומות מערכת yes, בשיחה שנערכה בין נציג מטעמנו לבין מר נבט או מי מטעמו, בסמוך למועד הזמנת השרות בבזק, ניתנו כל הפרטים על תנאי המבצע בבזק לרבות תקופת ההתחייבות ועלות החזר הטבת המבצע במקרה של ניתוק השרות לפני תום תקופת המבצע.

חשוב להדגיש שבכל המבצעים המוזלים הקיימים בחברתנו או לחלופין בחברת "בזק" ישנה התחייבות להישאר מנוי על השירות לתקופה מוגדרת. קבלת שרות ללא התחייבות יינתן בהתאם למחיר המחירון הרשמי של החברה.



לשירותך בכך עת,

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה