פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגין אי שירות בתאריך 28 לפברואר 2009. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה בגין אי שירות בתאריך 28 לפברואר 2009.

ביום שבת 28/3/09 פסקו השידורים בחברתכם עקב "תקלה טכנית". עליי לציין כי הבעייה היתה אצל כל הדיירים בבניין.

בשיחה טלפונית עמכם נמסר כי הבעייה נובעת עקב "שבר ענן" הנמצא מעל הוד השרון וחוסם את הקליטה.
מצב זה נמשך עד ה2 במרץ.


א. יומיים ללא טלויזיה במזג אויר סוער – מהווים בעיה.

ב. התשובה שנמסרה על ידכם לא מקצועית ולא מספקת

ג. שוקל הישארותי בחברתכם.

ד. מצפה להתייחסות מיידת.
כספי סוג הנזק :
ללא חיוב עבור יומיים + פיצוי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 11.3.2009 בעניינו של מר היימן.



בהתאם לבדיקה ברשומות yes נמצא כי ביום 28.3.2009 יום שבת התקבלו פניות מדיירי הבניין על תקלה בצפייה בביתם. בהתאם לבדיקה של נציגי החברה למול הדיירים נמצא כי מקור התקלה הייתה עקב תקלת חשמל בחדר המדרגות ולא קשורה עם תשתית לקליטת שידורי הלוויין בבניין.



ביום 1.3.2009 בשעה 15:00 התקבלה הודעה נוספת על תקלת צפייה בבנין ולאחר תיקון תקלה בחשמל ובהתאם לכך הגיע טכנאי שירות מטעמנו לתיקון התקלה ביום 2.3.2009.



יובהר כי תנאי מזג אוויר קשים וגשמים עלולים לפגוע לעיתים גם בלווין ולגרום לעיתים הפסקות שידור קצרות. יתרונה של המערכת הדיגיטלית הלוויינית החכמה הוא שההפסקות אלו הן לרוב קצרות, בנות דקות מספר וחולפות לבדן בעת שיפור במזג האוויר ומבלי שתידרש לכך הגעת טכנאי בעוד שתשתיות אחרות עשויות להיות מנותקות לשעות רבות.



כתוצאה מתנאי מזג אויר קשים תיתכנה הפרעות נקודתיות בצפייה לחלק מלקוחותינו. הפרעות אלה נוצרות בד"כ כתוצאה מגשם הנובע משבר ענן באזור המגורים של הלקוח ולא כפי שהיה במקרה זה בכתובת מגוריו של מר אורן היימן



אנו מאחלים למר היימן המשך צפייה מהנה .



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה