פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך החוצפה של יס מתלונה 37512 נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שכתבתי אליכם את תלונתי הקודמת, קיבלתי טלפון מנציג תלונות יס ובו התנצלה בפני הגברת שדיברה איתי ואמרה לי שאקבל את החזר כספי בשווי מעל 1,200 ש"ח. ושהיא מאוד מצטערת ומקווה שדבר כזה לא יקרה שנית.
קבעתי איתה שנציג חברת יס יבוא לקחת את הציוד שלהם ואכן הוא בא ולקח את הציוד.
אולם עד היום כמעט חודשיים לאחר אותה שיחה שלי עם הגברת טרם קיבלתי את כספי חזרה.
אינני יודעת איך לכנות את התנהגות יס. האם זו חוצפה, האם זו גזילה, האם הם כל כך נזקקים שהם מתפרנסים מהכספים שהם לוקחים מן הציבור במרמה.
אני מאוד מקווה שאקבל תגובה לפנייתי זו, ועוד יותר מקווה שאקבל את כספי חזרה ולא אפנה לבית דין. אולם שם תבוא סוף סוף הישועה על כל נפגעי יס.
בתודה
פאני לוי
כספי סוג הנזק :
החזר מיידי של הכסף + פיצוי על העיכוב. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 10.3.09, בהמשך לפנייתה החוזרת של הגב' לוי בנושא החזר כספי, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

שבועיים עד חודש לאחר השבת ציוד הקצה לרשותנו נערך תהליך גמר החשבון במנוי וכל יתרה העומדת לזכות הלקוח מוחזרת לחשבונו באמצעות אמצעי התשלום אשר מעודכן במנוי .



ברצוני להביא לידיעתך כי לא ניתן לבצע חישוב לגמר חשבון לפני השבת הציוד. לאחר החזרת ציוד הקצה לרשות החברה בעת ניתוק המנוי, מבוצע הליך הכולל את פריקת המידע מהכרטיס החכם ובדיקה באם קיימות הזמנות אירועים בתשלום שהמנוי לא חויב בגינם, כמו כן נבדקת שלמות ותקינות הציוד המוחזר.



במקרה דנן הוחזר ציוד הקצה לרשותנו ביום ה-17.2.09 ובתחילת חודש מרץ 2009 בוצע תהליך גמר החשבון הסופי במנוי, ביום ה-5.3.09 הועברה הוראה לחברת האשראי לביצוע החזר כספי לחשבונה.

לשירותך בכל עת,

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה