אי כיבוד הבטחות סוכן,ושרות גרוע של קשרי לקוחות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 24 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר שהיתי מנוי למשך מספר שנים בחב' יס,עקב שרות לקוי עברתי להוט בתחילת 2008 ,ב-07/09 קיבלתי פניה טלפונית מנציגת יס שבו הפצירה בי לחזור, כדאי לך היא אמרה השרות אכשו מצוין,נשלח אליך סוכן ותראה.הסכמתי,הגיע אלי סוכן בשם שי,וכבר בתחילת הפגישה הצגתי בפניו את המסלול שיש לי בהוט ואמרתי לו שאם הוא לא יכול להציע לי מסלול טוב יותר אז חבל על הזמן של שנינו.הוא ענה לי שאין בעיה והציע לי 2 או 3 אפשרויות לבסוף המסלול ששכנע אותי להסכים לעבור ליס היה מסלול ל-3 שנים +אופציה לשנה נוספת. טלויזיה +אינטרנט במהירות 1.5 במחיר של 245 ש"ח לחודש כבונוס הקבל מקס חינם+3 חודשים ראשונים חינם+10 סרטים+התקנה חינם והוצאות מעבר מהוט על חשבון יס. חלפו 2 חודשים ואז הגיע חיוב ראשון התקשרתי לברר מדוע ואמרתי שהובטחו לי 3 חודשים חינם, נאמר לי שלא קיים מבצע כזה ושהמבצע הוא לחודשיים חינם בלבד וכפיצוי על הטעות הקבל 3 סרטים חינם.לא מצא חן בעיני אבל ויתרתי.חלפו 4 חודשים נוספים ולהפתעתי בחשבון בזק הופיע חיוב עבור גלישה באינטרנט ע"ס 25 ש"ח עבור 15 ימים.התקשרתי לקשרי לקוחות בתאריך 24/02 ענה לי בחור בשם לאויי שניסה להסביר לי שהמסלול כולל אינטרנט חינם 6 חודשים בלבד ומאכשו אני צריך לשלם לבזק 60 ש"ח לחודש ושאני חתום על טופס המאשר זאת. עניתי לו שזה לא מה שסוכם עם הסוכן וכי התחיבות מסוג זה לא הוזכרה כלל ע"י הסוכן ושאני לא זוכר שראיתי את הטופס שהוא אומר שאני חתום עליו, וכי ברור שבתנאים אלה לא היתי מסכים לעבור מהוט ליס, בהוט היה לי מסלול דומה כולל אינטרנט ב-235 ש"ח.לאויי ענה לי שיבדוק מה אפר לעשות ויחזור אי עד הצהריים, כמובן שלא חזר..ב-25/02 התקשרתי שוב ענה לי בחור בשם אזיים,הסיפור חזר על עצמו הבטיח שיחזור עם תשובה וגם הוא לא חזר.ב-26/02 התקשרתי שוב הפעם ענתה לי עינבל נוסח השיחה חזר על עצמו אבל הפעם היא שלחה תוך כדי השיחה העתק מטופס בזק אינטרנט בפקס ואז נתברר לי שאין זו חתימתי על הטופס וברור שלא אני חתמתי עליו.התקשרתי מיד לעיבל וסיפרתי לה שלא אני חתום על הטופס ולכן אני דורש לכבד את מה שהובטח לי ע"י הסוכן כלומר מנוי ל-3שנים+אופציה טלויזיה + אינטרנט ב- 245 ש"ח לחודש.ענתה לי שהדבר דורש בדיקה ושתחזור אלי למחרת, עד לרגע זה לא חזרו אלי עם תשובות.
בשיחה טלפונית הראשונה עם נציגת יס בו שיכנעה אותי להיפגש עם סוכן יס הובטח
לי שהשרות אכשו מצויין ושאני לא הצטער, לצערי אני מצטער מאד פשוט נפלתי בפח.
|
עוגמת נפש,ו |
סוג הנזק : |
לכבד את הבטחות הסוכן, 245 ש"ח לחודש כולל אינטרנט ופיצוי על עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|