פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש חוזה במירמה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
גן יבנה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 15.02.2009 שוחחתי עם נציגת יס בשם קרן,בשיחה סוכם שאמשיך בתנאי החוזה הקודם בדיוק וללא שום שינוי ,לאחר קבלת החשבון החודשי אני מגלה על תוספת של כ 30 ש''ח בחשבון החודשי צילצלתי ליס לאחר אין ספור המתנות והעברות מנציג לנציג נאמר לי שישנה טעות ועלי לשלם 30 ש''ח נוספים לבקשתי להגיע לאחראי נענתה ,שתשובתו תהיה זהה לתשובה הנ''ל ושאין מה לעשות בנידון,אם כך מנפנפים לקוח ימים ספורים אחרי שחתם על חידוש חוזה אבוי לחברה ולמנהליה .
ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי על עוגמת הנפש (לא מתנגד לניתוק מיידי משירות הונאות זה) פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 11.3.2009 בעניינה של הגב' אלקסלסי.



בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 20.4.2005 נרשם במנוי על מה מבצע צפייה ללקוחות עובדי בזק בתנאים מיוחדים למשך ארבע (4) שנים ובהתאם למוסכם למולה.



ביום 16.2.2009 נרשם במנוי על שמה מבצע המשך לעובדי בזק למשך שלוש (3) שנים ובהתאם לתנאי מבצע אשר הובאו לידיעתה.



בהתאם לשיחה טלפונית מיום 4.3.2009 הוסדר למול הגב' אלקסלסי עניין התשלום החודשי בגין ציוד הקצה אשר מותקן בביתה.



אנו מאחלים לגב ' אלקסלסי ובני ביתה המשך צפייה מהנה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה