פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות משירות בגלל שאימי הועברה לבית אבות והבית סגור-קנס ענק!!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אימי מחוברת ליס והתחייבנו לשנתיים. לפני כחודשיים אימי הוכנסה לבית חולים פסיכוגריאטרי והיות וביתה יישאר ריק וסגור ביקשתי להתנתק מהשירות. על כך נקנסתי כפול ומכופל בסך 806 ש"ח...חחח החוק הכתוב - צריך לשלם... והרי תשובתם...שלום רב.

קיבלנו בתודה את פנייתך.

בהמשך למכתבי מיום 02.02.09 אשר מצורף למייל זה ובהמשך לפנייתך, הריני להשיבך.

ביום 06.07.08 סוכם עימך טלפונית על הסבת מנוייך למבצע צפייה חדש במחיר 207 ש"ח לחודש ולתקופת התחייבות מוגדרת בת 24 חודשים.

וביום 09.03.08 סוכם עימך טלפונית על מבצע תשתית האינטרנט במחיר 39.90 ש"ח לחודש ולתקופת התחייבות מוגדרת בת 12 חודשים.

חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה שונים ומבצעי תשתית אינטרנט לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות אטרקטיביים, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. מעיון בנספח תנאי התוכנית תוכל להיווכח שהחברה דאגה להבהיר לך, כי הצטרפותך לתוכנית מותנית בהתחייבותך להישאר מנויה על שירותי החברה למשך שנה - תשתית האינטרנט ולמשך שנתיים - מבצע הצפייה. עוד נקבע, כי אם תתנתקי משירותי החברה קודם לכן, תחויב בדמי החזר עלות הטבת התוכנית בסך מוסכם של 399 ש"ח בגין תשתית האינטרנט ובסך 399 ש"ח בגין מבצע הצפייה.

אי לכך בסיום ההתקשרות מולנו לפני תום תקופת המבצע הינך חייבת בתשלום החזר עלות הטבת המבצע כאמור לעיל ובכפוף לתנאי המבצע.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
ענבל זאבי

מח' פניות הציבור

חברת yes

עלבון וחוסר התחשבות סוג הנזק :
בושה, סכום כזה מפנסיונרית...לעומתם 014 ויתרו על הקנס ועוד אחלו לאימי בריאות...לפרסם את דבריהם ושלא יתחברו אליהם אם זה היחס!!! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו בעניינה של הגב' חזן.



ראשית ברצוני להודות לגב'חזן, על שהקדישה מזמנה להעלות על הכתב את דבריה, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיה.



yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר

והן בתחום השירות גם יחד.



בהתאם לרשומות המנוי ביום 09.03.08 הצטרפה הגב' חזן לשירותי תשתית האינטרנט במחיר 39.90 ש"ח לחודש ולתקופה בת 12 חודשים.



ביום 06.07.08 בשיחה טלפונית עם נציגנו סוכם עם הגב' חזן על הסבת מנויה למבצע צפייה חדש במחיר 207 ש"ח לחודש ולתקופה מוגדרת בת 24 חודשים.



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים למסלולי צפייה ואינטרנט שונים לקהל לקוחותיה בתנאים אטרקטיביים, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. בכפוף לתנאי המבצע אליו הצטרפת עבור שירותי הצפייה, מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן לחברה למשך תקופה מינימאלית בת 24 חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחויב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה" על פי תנאי נספח המבצע.



ביום 02.02.09 נרשמה בקשתה של הגב' חזן להפסקת ההתקשרות עם yes ובהתאם לכך הוסבר כי תחויב בדמי עלות ההטבה.



ביום 03.03.09 פנתה הגב' חזן בשנית לחברתנו באמצעות אתר האינטרנט, בפנייתה ביקשה הגב' חזן שנתחשב במצב הבריאותי של אימה וכי לא נחייב את חשבונה בדמי עלות ההטבה.



בעקבות פנייתה של הגב' חזן, הוחלט באופן חריג ולפנים משורת הדין לזכות את חשבונה בסך של 200 ש"ח בגין דמי עלות ההטבה וביום 11.03.09 הושב הזיכוי ישירות לאמצעי התשלום של הגב' חזן באמצעות הליך ביטול עסקה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה