פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות מבישה וזלזול בוטה בלקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשעה טובה, נכנסנו לדירה חדשה והזמנו התקנת "יס".
עד שהגיעו המתקינים בפעם הראשונה, השירות היה נפלא. וודאי. טרם קיבלו כסף.
מהרגע שהותקנו הממירים אצלנו בדירה, התנהלות החברה הפכה לביזיון - פשוטו כמשמעו. אותו מתקין שהגיע בפעם הראשונה, הבטיח להביא תוך יום-יומיים ממיר דק, חדש - במקום ה"מקררים" של פעם. אז מה אם הבטיח? תיאמו איתנו לפחות 5 פעמים התקנה, בכל פעם - צץ תירוץ אחר כשהחמור מבינהם הוא : "אבל המתקין היה אצלכם, לא היה אף אחד אז הודבקה לכם מדבקה על הדלת". מיותר לציין - לא מדבקה ולא נעליים. (אה, והעובדה שגיסי המתין למתקין בדירה 3 שע' סתם - זה לא חשוב).
בפעמים הנוספות, הואילה החברה ברוב טובה להודיע אחרי לכל הפחות 4 שעות כי הם לא יגיע מתקין.
סה"כ להחליף ממיר!! זה אורך בדיוק 2 דקות. איך אני יודעת? הוא הואיל בטובו לבוא היום. אחרי שנאלצתי לבזבז זמן, כסף ועצבים בפעם המי-יודע-כמה על שיחת טלפון.

החברה מזלזלת בלקוח מהשניה שהותקן השירות בביתו, נקודת הזמן ממנה החברה מתחילה להרוויח כסף.

לסיכום, מדובר בהתנהלות מבישה, מזלזלת, הגורמת לעוגמת נפש עקב הכעס המצטבר ובזבוז הזמן היקר שלי. אני הלקוחה, על כן, הזמן היקר הוא שלי. אני משלמת עליו.
פיצוי הולם, התיחסות ראויה, שינוי הגישה והשירות המזעזע, בלשון המעטה. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 10.3.2009 בעניינה של גב' גב' אלינור.





מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 24.2.09 תואם עם מר כהן הגעת נציגנו הטכני ביום 1.3.09 חלון זמן שבין 1200 ל 1400.



על פי התיעוד ברשומותינו ודיווח נציגנו הטכני, ביום 01.03.09 בשעה 11:15 לערך הגיע נציגנו ולא איתר את גב' כהן או מי מבני ביתה והושארה מדבקה בדלת הכניסה בביתה של הגב' כהן. אבקש להעביר את התנצלותנו לאור אי יכולתנו לתאום השרות מחדש באותו יום.



עם קבלת פניותיהם הטלפוניות של מר עומר וגב' אלינור בהמשך, נעשו ניסיונות רבים ע"י נציגינו משרות הלקוחות לתאום מועד חדש לביצוע השרות בהקדם האפשרי לנוחיותם, ובהתאם לכך תואם שרות ליום ה-5.3.09 . על פי המידע שבידי, במועד זה הגיע נציג טכני למתן השרות.



לאור פנייתה הטלפונית של הגב' כהן , הוענקה הטבה במנויה, אפשרות להזמנת 3 סרטים ללא תשלום (סרטי DvdBox בלבד, לא כולל סרטי ארוטיקה). מימוש ההטבה עד 6 חודשים מיום עדכונה (עד ליום 9.9.09).



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה