פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע של חברת "יס" נושא התלונה:
רון-רוכמן יהודה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני מנוי ביס העברתי את המנוי מרעננה קרן היסוד 27/9 לרמת ישי האורן 52.
כמובן שניתקו אותי ברעננה מהמנוי ולא חיברו אותי לאנטנה המרכזית כמתחייב.
פניתי לשרות לפני כחודש הבטיחו לי שיגיעו בין 10:00 - 14:00 חיכיתי יום שלם והתבוששתי מסתבר שהקריאה לא הייתה רשומה למרות שקבלתי מיס הודעה על מועד השרות. היה לי דין ודברים עם מנהלת בשם מיטל שאכן הביעה צערה על המקרה ואף הובטח לי פיצוי על הסבל שניגרם לי.
היות ואני לא גר באופן קבוע ברעננה לאחר כחודש שוב הזמנתי שרות לחיבור לאנטנה המרכזית שוב הודיעו לי שיגיעו ביום ראשון בין 10:00-12:00 למזלי הבחור (אבי) צילצל ביום חמישי 05.03.08 והשאיר לי הודעה מפורטת במענה הקולי (ההקלטה קיימת ומעידה על נכונות הדברים) על מועד ההגעה ואכן שוב וידאתי שהשרות יגיע ונעניתי שהכל תקין.
לדאבוני היום 08.03.09 לאחר ששוב ביזבזתי יום עבודה התקשרתי ליס לברר מדוע לא מגיעים ענה לי (רועי) ששוב קריאתי אינה רשומה במערכת.
אינני יודע להביע במילים את הכעס על הזילזול בלקוח יס כזה ותיק על הברדק ששורר בחברה פעם שנייה שמוזמן לי שרות ובבוא היום נאמר לי שזה לא רשום אין לי ספק שהשרות בצורה הזו הוא מתחת לכל ביקורת.
ביזבזתי שני ימי עבודה אינני יכול לצפות בשידורי טלויזיה ברעננה ומעל הכל חוסר האונים מול מערכת שעושה טעויות ואיננה מאפשרת לי להתקשר למנהל בכיר כל שהוא כדי להתלונן בפניו, ממש גועל נפש.
אני מקווה שפנייתי זו אכן תענה.
בברכה רון יהודה
עוגמת נפש, עלבון, כעס, נזק כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 10.3.09, בהמשך לפנייתו של מר רון רוכמן מיום ה- 8.3.09 בנושא עיכוב שרות לחיבור דירתו לתשתית האנטנה המרכזית, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.



מר רון פנה ללשכת המנכ"ל של חברתנו באופן ישיר בפנייה זהה ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה למול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטים.



ביום ה-8.3.09 הועבר הטיפול לנציגה בכירה האחראית על הטכנאים באזור ובמועד מכתבי זה טופלה פנייתו ונציגה בכירה שוחחה טלפונית עם הגב' נורית רון להשלמת הטיפול , הובטח מעקב אישי להשלמת השרות והוענק פיצוי כספי בסך 300 ש"ח בגין העיכוב במתן השרות.



אנו מעבירים את התנצלותנו בגין ההשתלשלות כפי שעולה מפנייתו של הלקוח .





בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה