חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב , |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך מיום 12.3.2009 בעניינו של מר אגיאן.
yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. אבקש לציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה .
Yes כמו רוב החברות נותנות השירות בארץ, נוהגת על פי המקובל ומתאמת ללקוחותיה חלון זמן גמיש, המאפשר לנציג החברה לסיים טיפול בלקוח אחד ולהגיע בזמן שנקבע, בטווח חלון הזמן, לביתו של הלקוח הבא אחריו. למרות זאת, ייתכנו לעיתים איחורים או שינויים שאינם תלויים בטכנאי או בחברה (התקנה או תיקון שהתארכו מעבר לצפוי, עומס בדרכים, שינוי בתכנית העבודה ועוד).
נציגינו מונחים להיצמד לחלון הזמן בתאום שרות עבור לקוח ולא להתחייב לשעה מדויקת שברב המקרים קשה יהיה לעמוד בה ולחלופין לא ניתן להתחייב (ניתן להשתדל) שנציגנו יצור קשר טלפוני לפני הגעתו לבית הלקוח. חלון הזמן הוא בטווח של שעתיים עד שלוש בלבד, זהו חלון מן הקצרים שנהוגים במרבית מענפי המשק.
בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 6.3.2009 בשעה 13:00הגיע מתקין מטעמנו לביתו של מר אגיאן לצורך חיבור ביתו לתשתית שידורי הלוויין בהתאם לקבלת הסכמתו לביצוע ההתקנה.
בהתאם להצעת נציגי החברה טרם ביצוע ההתקנה ובאופן חריג יזוכה חשבונו של מר אגיאן בסך 100 ש"ח כמחווה.
אנו מאחלים למשפחת אגיאן המשך צפייה מהנה.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|