פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציג לקוחות נושא התלונה:
וקנין אתי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
החודש אני נכנסת לבית חדש ובחנתי את החבילות שחברות הכבלים מציעים וכאשר פניתי ליס אמרו לי שיחזור אליי נציג שירות השארתי את פרטיי על מנת שיוכלו ליצור עימי קשר,לאחר כחמש דקות חזר אליי נציג של החברה (יס) והציע לי חבילה שלפי דעתי היתה יקרה בעבור מפני שאינני צריכה את כל הפינוקים של הערוצים שיש להציע הנציג החצוף אמר לי במילים האלה בדיוק:"אסתר תיהיי לי בריאה להתראות מאמי" וניתק לי את השיחה ממש חווווצצצצצצצצצפפפפהההה.
איך אתם רוצים לקלוט אליכם עוד לקוחות כאשר נציגים כאלה יושבים אצלכם.
יש לכם פירסום טוב כל משפחתי הצטרפה ליס חשבתי שגם אני יצטרף
אך עם התנהגות כזו ממש לא ניראה לי.
לאותו נציג שענה לי אני מאחלת הרבה בריאות מסתבר שהבעיה הבריאותית והנפשית אצלך,אם העבודה הזו לא מתאימה לך חפש לך משהו אחר ואל תגרום לחברה שלך לאבד לקוחות בגלל המירמור שלך,באמת חבל!!!!!!
עלבון סוג הנזק :
לשנות גישה ולהתנהג בהתאם גם אם לא ניראה יש הרבה פיתרונות יש משפט שאומר:נחמד להיות שווה אבל יותר שווה להיות נחמד" פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 12.3.09, בהמשך לפנייתה של הגב' וקנין בנושא יחס בלתי הולם שקיבלה מנציגנו אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתה.



yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות , כפי שעולה מפנייתה של הגב' וקנין לרבות שיחתה עם נציגנו ואי הנוחות באם נגרמה לה . תוכן פנייתה הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחום בו עוסקת הפנייה ולמנהלי מחלקת המכירות.



אביע התנצלותי וצערי הרב על הרושם שיצרנו אצל הגב' וקנין בנושא השרות ללקוח.



אוכל להבטיח כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.



נשמח להפנות נציג מכירות בכיר לשיחה למולה והעברת הצעות אטרקטיביות להצטרפות לשירותינו.



נשמח לעמוד לשרותך בכל עת.



בברכה,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה