פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מחברת הכבלים בשל נסיעה לחו"ל לשנה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:

שלום!
בתחילת ספטמבר אני ומשפחתי נסענו לשנה לארה"ב ולכן נאלצנו להתנתק מכל אמצעי התקשורת ושאר הדברים אליהם הינו מחוברים.

אנחנו התחברנו לחברת yes באוגוסט 2000 ומאז אנחנו מחדשים כל שנה את החברות בטלפון נדמה לי שכול חודש מרץ החוזה תם.
בכול מקרה במהלך השנים הוספנו גם התחברות לאינטרנט דרכם.

כשדברתי עם החברה במהלך יולי 2008 על ההתנתקות הם אמרו לי שאני חייבת לשלם כ 750 שקלים, בקשתי שיקפיאו לי את הם אמרו שאין באפשרותם מעל לשלושה חודשים. איש מעולם לא הודיעה לי בזמן חתימת החוזה מה יקרה במידה ואני מתנתקת לפני סיום החוזה?! מאוד אופיני לחברות ישראליות.
בסיכמו של הם אימו משפטית מכיוון שאני בחו"ל לא היתה לי אפשרות להתמודד עם הנושא מה שבטוח שהחברה ויתרה על לקוח ותיק בגלל סכום כה פעוט לחברה.
היתי שמחה אם הנושא יועבר עליהם על מנת לקבל את תגובתם.
בעבר פניתי המון פעמים למוקד שירות לקוחות ועוד כל מיני ,לא נענתי הטיפול היה מזלזל ולא אמין.
תודה רבה יונה אור סבוראי
העברת המידע וקבלת תהתיחסות מהחברה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes בעניינו של מר סבוראי.



ראשית אציין כי צר לי ללמוד על החלטתו של מר סבוראי להפסיק התקשרותו עם חברתנו.



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה ואינטרנט שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות טובים במיוחד, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסויימת. בכפוף לתנאי המבצע אליו הצטרף מר סבוראי ביום ה- 7.2.2008 מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 12 חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחוייב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה".



בהתאם למידע שבידי, ביום 28.2.08 שוחח מר סבוראי עם נציגתנו וביקש לקבל הצעות למבצעים להמשך ההתקשרות מולנו, ניתן לו הסבר בגין המבצעים והחבילות הקיימות בחברה.

לאחר שיחה זו והסבר על תנאי מבצע חדש, לרבות בחירת חבילות חדשות על ידו וקבלת הסכמתו לתנאי המבצע החדש הוסב המנוי למסלול החדש, להלן, תכנית אישית IRA בתאריך ה 7.2.08.



בהתאם למתועד ברשומות מערכת yes, בשיחה שנערכה בין נציגה מטעמנו לבין מר סבוראי או מי מטעמו, אישר הלקוח את הסבת המנוי לתנאי תכנית אישית, המזכה אותו בהטבות משמעותיות במחירי חבילות הצפייה והאינטרנט שבחר, וזאת כנגד התחייבותו המפורשת להישאר מנויו על שירותי החברה לתקופה מוגדרת בת 12 חודשים.

לאחר הסבת המנוי למבצע החדש נשלח העתק נספח המבצע ביום ה- 10.3.08 לביתו של מר סבוראי באמצעות הדואר.



על פי התיעוד ברשומותינו נציגתנו הביאה לידיעת מר סבוראי במועד סיכום תנאי המבצע כי בכפוף לתנאי נספח המבצע, המבצע הנו לתקופה בת שנה לרבות התחייבות להישאר מנוי על שירותינו לתקופה זו.



ברצוני להדגיש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת, לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הנם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה. על פי נוהלי yes לקוח קיים המבצע עסקה טלפונית מקבל מידע מפורט באשר לכל תנאי המבצע ומאשר הסבת מינויו למסלול חדש. נספח המבצע נשלח בדואר לביתו לעיון וקריאה.



yes (להלן- "החברה") פועלת מכוח רשיון שניתן לה ע"י משרד התקשורת, וככזו היא כפופה להוראות המנהל והמועצה להסדר שידורי כבלים ולווין. בתנאי רשיון החברה, ואף בהסכם ההתקשרות שלה עם לקוחותיה (המאושר ע"י ביה"ד לחוזים אחידים), הותר לה לבצע עסקאות, לרבות עסקאות טלפוניות, בין אם בתחילת ההתקשרות עם המנויים ובין אם במהלכה.



לאור האמור לעיל עם סיום ההתקשרות של מר סבוראי מול חברתנו לפני תום תקופת המבצע ובכפוף לתנאי המבצע שהיה מעודכן במינויו חוייב מינויו בהחזר עלות הטבת המבצע בסך 699 ₪.

נשמח אם בעתיד יבחר מר סבוראי לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה