פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות ואיסוף מפענחים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

לרגל נסיעה ארוכה לחו"ל ביקשתי טלפונית להתנתק מהשירות בתאריך ה-10.3. נציג השירות הפנה את תשומת ליבנו כי נציג מטעמם ייצור עמנו קשר ב-48 שעות הקרובות לקביעת תאריך איסוף המפענחים.
לאחר 72 שעות, ב-13.3 יצר עמנו קשר טכנאי בשם חיים אשר הסביר לנו באדיבות כי אין זה מיכולתה של החברה לאסוף את המפענחים לפני ה-1.4 תאריך עזיבתנו בארץ. כשעמדתי על דעתי הבטיח חיים כי יחזור אליי בתחילת שבוע הבא עם תשובה.
עליי להזכירכם כי על פי החוק, מחויבת YES לנתק את הלקוח משירות תוך שני ימי עסקים ולאסוף את ציוד הקצה שברשותו בטווח של 14 ימי עסקים.
כלומר עליכם לאסוף את ציוד הקצה לפני ה-1 לאפריל ולא אחרי.
כספי סוג הנזק :
התנתקות מהשירות לאלתר פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו בעניינו של מר לבנון.



ראשית ברצוני להודות למר לבנון, על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את דבריו, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו.



yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר

והן בתחום השירות גם יחד.



לאחר בדיקה ברשומות המנוי שעל שם הגב' כרמית כרמל נמצא כי ביום 10.03.09 התקבלה בקשתה להפסקת ההתקשרות עם yes עקב נסיעה לחו"ל.



בהתאם לכך נקבע עם הגב' כרמל מועד לאיסוף הציוד ליום 06.04.09.



ביום 15.03.09 התקבלה בקשת הגב' כרמל להקדמת מועד איסוף הציוד ובעקבות בקשתה זו כאמור, הוקדם מועד איסוף ציוד הקצה ליום 30.03.09.



ברצוני להודות לגב' כרמל על התקופה בה הייתה חלק ממשפחת הלקוחות של yes, ואני מקווה כי נהנתה ממגוון הערוצים והתוכניות אותם אנו מספקים ומקווה כי בעתיד תבחר לחזור ולהימנות על קהל לקוחותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה