חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 17.3.09, בהמשך לפנייתו של מר ארמן מיום ה-14.03.09 בנושא
חיוב בגין ציוד אשר לא הוחזר לחברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.
ברצוני לציין כי ביום ה-09.3.09 התקבלה במשרדנו פנייה זהה ממר ארמן. פנייתו נבדקה בקפידה ותגובתנו הועברה ביום ה- 10.3.09 , פנייתו נענתה עם התייחסות לכל אחת מטענותיו בצורה מפורטת ויסודית.
להלן תשובתנו למר ארמן מיום 10.03.2009 :
" שלום רב,
בעניין אבדן ציוד הקצה, אבקש תחילה להסביר כי ציוד הקצה אותו מספקת החברה ללקוחותיה, למטרת צפייה בשירותי התוכן שלה, הינו ציוד יקר ערך, אשר עלותו גבוהה באופן משמעותי מן המחיר אותו נדרשתם לשלם עבורו, אך חברתנו בוחרת לסבסד מחיר זו על מנת להקל על לקוחותיה בשעת צרתם.
ציוד הקליטה מעודכן במערכת החברה, ברשומת הלקוח, על פי מספר סידורי של כל מפענח וכרטיס חכם, ונמצא באחריות הלקוח המחזיק בו, כל זמן שלא הוחזר לרשות החברה. אין החברה מאפשרת העברת ציוד הקצה מלקוח אחד- לאחר, או הוצאת הציוד מבית המנוי.
בסעיף 8.א' להסכם ההתקשרות של חברת yes עם לקוחותיה נאמר:
" אנחנו, חברת YES, נהיה אחראים לתקינות הציוד, על חשבוננו לתקופת אחריות של שנה, החל מהיום שבו התקנו אותו בביתך (זאת למעט, כמובן, ציוד שנרכש מחברה אחרת, ולא מאתנו). במסגרת אחריות זאת לא נוכל להיות אחראיים על נזקים לשלטים או על שבר שייגרם לציוד הקליטה, למפענח ולכרטיס החכם, ובלבד שהנזקים לעיל לא נגרמו כתוצאה מרשלנותנו, כמו גם, לנזקי רטיבות, גניבה, נזקים שנגרמו בזדון, או נזקים שנגרמו בעקבות שריפה...".
לפיכך, הבהירה החברה מלכתחילה כי האחריות לציוד במקרה של אובדן לא תחול עליה והיא אינה זו שתשא בנזק.
מבדיקה ברשומות המנוי, ביום ה- 2.08.2006 התקבלה בקשתכם לסיום ההתקשרות מול חברתנו. ביום ה- 1.09.2006 הוסרו שירותי הצפייה מהמנוי לרבות החיוב בגינם ותואם מועד להגעת נציגנו לאיסוף ציוד הקצה שברשותכם ביום ה-16.08.2006.
במועד זה, הגיע נציגנו ולא איתר אותך או מי מבני ביתך במקום.
אציין כי בכפוף להסכם ההתקשרות שנחתם ואושר על ידך או מי מטעמך במועד הצטרפותך לשירותנו , עם סיום ההתקשרות עליך להשיב לרשותנו את ציוד הקצה שנמצא ברשותכם, לראיה סעיף 10 ג':
"בכל מקרה של הפסקת השירותים, עליך להשיב לנו את הכרטיס החכם.
ככל הנוגע למפענח הרי שבכל מקרה של הפסקת שירותים תוכל לבחור אם להשיבו בעצמך אל משרדי החברה תוך 14 יום ממועד הפסקת השירותים או לאפשר לחברה להסירו, לאחר תיאום אתך."
אבקש לציין כי לא נערכה כל שיחה למולך או למול כל גורם אחר במהלך התקופה הנדונה אשר בה הועברה לנציגנו בקשה מפורשת לתאום איסוף הציוד והשבתו לרשות yes כמתבקש מתנאי הסכם ההתקשרות ומתהליך סיום ההתקשרות.
מאחר שציוד הקצה אשר היה ברשותך, לא הוחזר לרשותנו ועל כן איבדה החברה רכוש יקר השייך לה (שמחירו עולה על 1800 ש"ח לממיר), חוייב חשבונך עבור העלות המסובסדת בסך של 794 ש"ח עבור כל ממיר וסך של 197.50 ₪ בגין כל כרטיס חכם, כהחזר עבור הציוד בכפוף להסכם ההתקשרות ובהתאם לכל דין. ובהתאם למחירון הרשמי של החברה המאושר ע"י משרד התקשורת.
מינויך חויב בסך 1982.84 ₪, עלות שני הממירים ושני כרטיסים חכמים.
חשוב לציין כי במידה וציוד הקצה יוחזר לידינו נשיב בהתאם את החיוב בגינו."
בברכה
yes
|
פתרון: |
|
|