פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיונוי תעריפים ללא ידיעה+הצטרפות לחבילה ללא הסכמה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מניה בחברת יס כבר כמה שנים וההתחייבות שלי עם החברה כבר הסתיימה.בחודשים האחרונים שמתי לב שקיים שינוי תעריפים ול חודש התעריף עולה,אף אחד לא יצר איתי קשר ולא הודיע על שינוי,בנוסף לפני כחודשיים התקשר אליי אחד הנציגים מחברת יס ושאל אם אני רוצה להצטרף לאיזה חבילה חדשה,אני סירבתי,אז הנציג אמר שזה בסדר ואני ממשיכה במסלול הישן והוא ישלח לי את הטפסים בדואר.קיבלתי את הטופס וגיליתי שהנציג כן צירף אותי לאותה חבילה שביקשתי לא להצטרף.כשפניתי לחברת יס לברר על השינוי תעריפים,הנציגה בשם לירון מקשרי לק' אמרה שהחברה יכולה לשנות את התעריפים מתי ואיך שבא לה ולא חייבת להודיע לי על כך כי לי אין התחייבות לחברה ולחברה אין התחייבות אליי.בקשר לחבילה,אמרה שאין כזה דבר וסירבתי להצטרף ועדיין צירפו אותי ובשלב זה כבר לא יכולה להחזיר את הגלגל האחורה.עליה בתעריפים התחילה ב 10/6/08 וכל חודש התעריפים עולים ועולים
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 22.3.09, בהמשך לפנייתה של הגב' טולסטוי בנושא מחירי מבצעים ב yes ותעריפים לשירותי הצפייה אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתה.



כפי שבוודאי ידוע לך, yes מציעה מגוון של מבצעים ללקוחותיה. המבצעים השונים, מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש, כדרכם של מבצעים. בכל תקופה, מוצעים על ידי החברה, ללקוחותיה החדשים והקיימים, מספר מסלולים שונים לבחירתם. כל מבצע ומסלול כולל בתוכו הטבות שונות בהתאם לתנאיו.



בהתאם למידע שבידי ביום 15.5.2006 עודכן במנוי מסלול חדש לצפייה לתקופה בת 12 חודשים (להלן שנה) במחיר חודשי בסך 237 ש"ח.

בתום תקופת המבצע וכחלק מהטבה שהענקנו ללקוחותינו הוארכה תקופת המבצע באותם תנאים באופן אוטומטי לשנה נוספת ועד ליום ה- 15.5.2008.

בתום תקופת המבצע ובמסגרת פרוייקט הארכת מבצעים ללקוחות וותיקים החליטה החברה להאריך את המסלול לשנה נוספת , קרי עד ליום 15.5.2009 כהטבה ללא כל התחייבות מצד לקוחותינו במסגרת המסלול הנוכחי ובתוספת סבירה בסך 10 ש"ח למחיר החודשי.



מבדיקה ברשומות המנוי ביום ה- 8.3.09 פנתה נציגתנו טלפונית אל המנויה במסגרת פרויקט שיחות יזומות ללקוחות אשר עומדים לסיים מבצע. בשיחה מול הגב' לריסה טולסטוי ניתן מידע לגבי מחירים ומבצעים מוזלים הקיימים בחברתנו לשירותי צפייה.



על פי המתועד ברשומותינו בשיחה זו אישרה הגב' טולסטוי הסבה של המנוי לתנאי תכנית אישית חדשה, המזכה אותה בהטבות משמעותיות במחיר חבילת הצפייה שבחרה, וזאת כנגד התחייבות מפורשת להישאר מנויה על שירותי החברה לתקופה מוגדרת.



ביום ה-9.3.09 הוסב המנוי למבצע חדש וביום ה- 15.3.09 נשלח העתק סטנדרטי של נספח תנאי המבצע לביתה באמצעות הדואר .



על פי התיעוד ברשומותינו נציגתנו הביאה לידיעת הגב' טולסטוי במועד סיכום תנאי המבצע כי בכפוף לתנאי נספח המבצע, המבצע הנו לתקופה בת שנתיים לרבות התחייבות להישאר מנוי על שירותינו לתקופה זו.



במידה וחלה אי הבנה בהעברת או קבלת המידע המקיף על תנאי המבצע אנו מעבירים את התנצלותנו, הדבר נעשה בודאי בתום לב וללא כוונה להרע.



מבדיקה ברשומות המנוי, ביום ה-17.3.09 עם קבלת פנייתה הטלפונית של הלקוחה ובשיחה מול נציגה ממחלקת קשרי לקוחות סוכם מולה על הצטרפות למבצע שונה הכולל חבילת צפייה רחבה יותר במחיר מוזל מהמבצע הקודם לתקופה מוגדרת בת שנתיים ולשביעות רצונה.





בברכת חג שמח,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה