פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה, אי כיבוד הסכמים וחיוב יתר על ניתוק נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אחרי ניסיונות שכנוע ארוכים של חברת יס בטלפון והבטחה של תנאים מיוחדים והטבות הסכמנו להיפגש עם סוכן שלהם בביתינו. הסוכן חזר על ההבטחות והטבות (תשלום מופחת לחצי שנה, סרטים חינם ועוד) והסכמנו להתחבר ליס אחרי שהובטח לנו שנחובר גם לאינטרנט דרך בזק! זמן קצר אחרי שחוברנו הבנו שחוץ מחיבור ותשלום רגיל לא נקבל כלום וביררנו עם יס מה קורה עם ההבטחות. יס התכחשו להבטחות, טענו שהסוכן פועל על דעת עצמו והם לא מחוייבים למלא מה שהוא מבטיח. (בעיקר חיבור לאינטרנט - שהיה הסיבה העיקרית להתחברות), כמובן שהסוכן לא עונה לטלפון ויס טוענים שהוא לא עובד איתם יותר. בעקבות זאת ביקשנו להתנתק מיס. אחרי הרבה מאוד ניסיונות שכנוע מצדם הבהרנו שאנחנו לא מעוניינים ונותקנו. יס רוצים לחייב אותנו בכ600 ש"ח על הניתוק למרות שהוא בוצע בגלל חוסר עמידה בתנאים מצדם. כמו כן הם רוצים לחייב אותנו ב400 שח נוספים על שליחה של מכתב אזהרה בזמן שאנחנו מנסים לפתור את הבעיה מולם בטלפון וזוכים לתשובה "נחזור אליכם". את הכסף הזה כמובן - אנחנו לא מוכנים לשלם להם.
כספי סוג הנזק :
נשלם על השירות שקיבלנו (טלויזיה בלווין) ולא על ניתוק ו"מכתב הזהרה" פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 22.3.2009 בעניינו של מר שעני.



בהתאם לרשומות מערכת yes נמצא כי מר חגי צור הצטרף לשירותינו ביום 19.11.2009 בהתאם לתנאי מבצע ללקוחות חדשים למשך 60 חודש ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר הובאו לידיעתו ולאישור.



יובהר, כי התקשרות הלקוח לשירות תשתית אינטרנט בטכנולוגית ADSL הנה ישירות למול בזק .



למרות האמור, מאחר ומר צור ביקש לסיים התקשרותו למולנו כבר ביום 27.11.2008 זוכה חשבונו בגין חיוב עלות דמי ההטבה למבצע צפייה וכן בגין חיובים חודשים החל ממועד בקשתו לניתוק. בהתאם לאמור, נסגר טיפול במנוי ובוטל על ידינו טיפול על ידי עורך דין.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה