|
|
|
|
|
|
אי יצירת קשר עם הלקוח לסגירת חוב |
נושא התלונה: |
חי מנשה |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לפנייתי מתאריך 26/02/09 ותשובתכם מיום 09/03/09
http://tluna.co.il/members/memberComplaint.asp?compID=38511
לא יצרתם עימי קשר לסגירת חוב היס מקס+צפייה עד תאריך 15/02/09, גם לא נמסר לי מס' פנייה שאפנה אישית למרכז השירות או הגבייה להסדר החוב, אנא צרו עימי קשר שנוכל לסיים את הפרשה
בתודה מראש
מנשה חי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תשלום חוב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 22.3.09, בהמשך לפנייתו של מר מנשה חי בנושא תשלום יתרת חוב והשלמת תהליך סיום ההתקשרות.
מבדיקה ברשומות המנוי , מר חי מטופל ע"י נציגנו ממחלקת הגבייה בנושא תשלום והחזרת ציוד.
בברכה,
|
פתרון: |
|
|
|