פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יצירת קשר עם הלקוח לסגירת חוב נושא התלונה:
חי מנשה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לפנייתי מתאריך 26/02/09 ותשובתכם מיום 09/03/09
http://tluna.co.il/members/memberComplaint.asp?compID=38511
לא יצרתם עימי קשר לסגירת חוב היס מקס+צפייה עד תאריך 15/02/09, גם לא נמסר לי מס' פנייה שאפנה אישית למרכז השירות או הגבייה להסדר החוב, אנא צרו עימי קשר שנוכל לסיים את הפרשה
בתודה מראש
מנשה חי
עוגמת נפש סוג הנזק :
תשלום חוב פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 22.3.09, בהמשך לפנייתו של מר מנשה חי בנושא תשלום יתרת חוב והשלמת תהליך סיום ההתקשרות.



מבדיקה ברשומות המנוי , מר חי מטופל ע"י נציגנו ממחלקת הגבייה בנושא תשלום והחזרת ציוד.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה