פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות לפנייה מנציב תלונות הציבור ביס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הפנייה המקורית שלי לחברת יס:
[אקווה שהפניה באמת תקבל התייחסות.
בערוץ 20, ערוץ שידור האח הגדול, אשר בעבור צפייה בו נדרשתי לשלם כסף, מופיעות באופן קבוע פרסומות לתוכניות שונות שלכן שמפריעות לצפייה, הפרסומות הן על גבי חצי מסך ומצמצמות את הצפייה לריבוע קטן בצד המסך, ולאחרונה גם לחצי מסך.
אני לא חושב שבתור צרכן שכבר משלם לכם כסף שאני צריך לספוג את ההפרעות (וזה בהחלט מפריע!)
שאתם חושבים שאני צריך לספוג כל הזמן, במיוחד בערוץ שכל תכליתו היא צפייה ללא הפרעה במשך 24 שעות.
פרסומות לתכנים שלכם בראש המסך, או באנרים קטנים שרצים בתחתית המסך, לזה כבר התרגלנו,
אבל להפריע בערוץ שמשלמים עליו בצורה כ"כ בוטה ולא רצויה זוהי כבר חוצפה.
אני מזכיר לכם שבימים הראשונים לשידור הערוץ הייתם מפסיקים בפתאומיות את השידור ומכניסים פרסומות לערוצים שונים שלכם, עם המנהג הזה הפסקתם, אני מקווה שתפסיקו עם היתר.
אני מקווה מאוד שתתייחסו לזה ותפסיקו עם כך, אני משער לעצמי שאני לא היחיד שזה מפריע לו.
בנוסף קחו לתשומת ליבכם שבהוט זה לא קורה. אשמח לקבל תגובה על כך, לפחות לדעת שיש מי שמתייחס לפניות.
ליאור]

עידכון בשביל אתר תלונה
שלום
זוהי פנייה שהעברתי לחברת יס בתאריך ה 4/3 בנוגע להפרעות באמצעות פרסומות בערוץ 20, קיבלתי מייל חוזר באותו רגע שאומר שמודים לי על הפנייה ובתוך 72 שעות (בימי עבודה) יחזרו אלי במייל או בכל דרך אחרת.
מיותר לציין שאין כל זכר או תגובה לחברת יס, ואני בוודאות יודע שפנייתי התקבלה אצלם כי מספר ימים אח"כ כשיצרתי עימם קשר היא ציינה בפני שהיא רואה את המייל, אבל עדיין יש להם זמן להגיב אז שאני אמתין בסבלנות.
תראו, אני לא צרכן נודניק, אני משלם את ה 250 שקל שלי כל חודש כמו כולם, בשביל שתהיה לי טלוויזיה רב ערוצית בבית, הוט או יס שניהם אותו זבל מבחינתי, ואחרי שנים עם הוט והתעללויות שונות מצידם החלטתי לעבור יס, כצפוי המעבר היה בגדר סיוט, אבל זוהי מדינת ישראל ואני מבין שכך הדברים מתנהלים פה בלית ברירה, אבל יש מצבים שבהם צריך להגיד מספיק, בשביל מה יש להם מחלקת פניות הציבור אם הם לא טורחים להתייחס? פנייתי לא מספיק חשובה? הרי אם אני ארצה לקנות יס MAX מיד יענה לי נציג שישמח לקחת את כרטיס האשראי שלי ממני, אז למה כשיש תלונות אין יחס מינימלי? אפילו תגובה לא קיבלתי, לא ביקשתי טכנאי הרבה, כולה מייל. הרי כנראה מה שהם עושים לא אתי / חוקי / מוסרי אחרת הם לא היו מתעלמים, אבל האין זה מתפקידם גם להציג את המוצג הטוב ביותר בסטנדרטים הגבוהים ביותר? האם 250 שקל בחודש מכל לקוח כפול לפחות חצי מליון לקוחות זה לא מספיק כסף בשביל לתת לנו הלקוחות שקט נפשי? כמה עוד נמשיך לשמוע על סאגות עם חיבורים, ניתוקים טעויות, התעלמויות והשתעבדויות לחברות הללו?
אולי אתם יכולים לעשות משהו ואולי לא, אבל לי נמאס לשתוק ולחשוב שאין מה לעשות, זה בדיוק מה שהם רוצים שאני אעשה – אוותר, אני מקווה שאתם לא תוותרו להם.
מודה לכם מראש, וחושב שאתם עושים עבודה חשובה ביותר ושירות לציבור הישראלי.
ליאור אמיר

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 22.3.09 , בהמשך לפניית של מר ליאור מיום ה- 19.3.09 בנושא הפרומואים באפיק 20 "האח הגדול" אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.



לאחר פניות שהגיעו מלקוחותינו הוחלט להפסיק את קטיעת השידור לטובת הפרומואים וכעת המידע המועבר ללקוחות הוא אכן על ידי צימצום המסך.



יחד עם זאת, פנייתו של הלקוח חשובה לנו ותיבדק מול הגורמים הרלוונטיים בחברה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל כת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה