פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חוזה ב יס< נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול הגיע אצלי נציג בשם שרון 19/03/2009 בשעה 10.02 אחרי שכנועים רבים חידשתי את החוזה .שעה לפני שטכנאי הגיע כדי להתקין את yes maxהתקשרתי ליס לבטל את העסקה בשיחה עם סוטלנה אמרה לי יחזרו אלי.אף אחד לא חזר שלחתי כמה ימיילים לא יתיחסו.הטנאי הגיע אלי אחרי ששרון התקשר אלי לא פחות מ30פעמים שיחות שלא נענו שכחתי את הטלפון בבית.התקין לי yes maxהיום על הבוקר התקשרתי שוב והסברתי כי בתי בשום אופן לא מעוניינת בחידוש חוזה אני מובטלת והיא זאת שמשלמת.ביקשו קנס יציאה1000 ש.ח בגלל yes maxלא עבר אפילו יום איזה חוק זה נא לעזור לי כדי לבטל את החידוש נראה לי חוק בלי שיינים תודה מחכה למענה בדחיפותי הנצג שהגיע אלי שיגע אותי עם הטלפון עד שהשיג אותי בטלפון. הנציג הגיע אלי 19/3 ולא18/3בשיחה עם אושרת תיאום נציג ל19/3
עוגמת נפש סוג הנזק :
ללא קנס יציאה לא עבר אפילו יום אחד פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 24.3.09 , בהמשך לפנייתה של הגב' כהן מיום ה- 20.3.09 בנושא הפסקת ההתקשרות עם חברת yes אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.



מר כהן פנה ל yes באמצעות אתר האינטרנט של החברה ביום 24.9.08 באופן ישיר בפנייה זהה ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה למול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטים. ביום ה- 28.9.08 נשלחה תשובתנו אל מר כהן באמצעות הדואר.



להלן העתק תשובתנו כפי שנשלחה אל הגב' כהן ישירות באמצעות אתר החברה :

"שלום רב.

yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה בענין פנייתך.

בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי בשיחתך מול נציגנו ביום ה-22.3.09 תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מכתובת המנוי ליום ה- 21.4.09 בין השעות 1700 ל-1900, בנוסף תואם כי במועד שיחתכם יוסרו שירותי הצפייה מהמנוי לרבות החיוב בגינם.

כמו כן כן סוכם כי בסיום התקשרותך מול חברתנו בעת זו לא יחויב חשבונך בהחזר עלות ההטבה של המבצע עבור שירותי הצפייה.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו יושלם התהליך לסיום ההתקשרות ויערך על ידינו הליך גמר חשבון.

לאחר ביצוע תהליך גמר חשבון במנוי הנדון, אנו לא נעשה כל שימוש באמצעי התשלום אשר הועבר אלינו והתחייבויות כלפינו יבוטלו.

רצוני להודות לך על התקופה בה הייתה חלק ממשפחת הלקוחות של yes, ואני מקווה כי היא נהנתה ממגוון הערוצים והתוכניות אותם אנו מספקים ."

לשירותך בכל עת,

חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה