חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 24.3.09 , בהמשך לפנייתה של הגב' כהן מיום ה- 20.3.09 בנושא הפסקת ההתקשרות עם חברת yes אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.
מר כהן פנה ל yes באמצעות אתר האינטרנט של החברה ביום 24.9.08 באופן ישיר בפנייה זהה ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה למול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטים. ביום ה- 28.9.08 נשלחה תשובתנו אל מר כהן באמצעות הדואר.
להלן העתק תשובתנו כפי שנשלחה אל הגב' כהן ישירות באמצעות אתר החברה :
"שלום רב.
yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה בענין פנייתך.
בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי בשיחתך מול נציגנו ביום ה-22.3.09 תואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מכתובת המנוי ליום ה- 21.4.09 בין השעות 1700 ל-1900, בנוסף תואם כי במועד שיחתכם יוסרו שירותי הצפייה מהמנוי לרבות החיוב בגינם.
כמו כן כן סוכם כי בסיום התקשרותך מול חברתנו בעת זו לא יחויב חשבונך בהחזר עלות ההטבה של המבצע עבור שירותי הצפייה.
לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו יושלם התהליך לסיום ההתקשרות ויערך על ידינו הליך גמר חשבון.
לאחר ביצוע תהליך גמר חשבון במנוי הנדון, אנו לא נעשה כל שימוש באמצעי התשלום אשר הועבר אלינו והתחייבויות כלפינו יבוטלו.
רצוני להודות לך על התקופה בה הייתה חלק ממשפחת הלקוחות של yes, ואני מקווה כי היא נהנתה ממגוון הערוצים והתוכניות אותם אנו מספקים ."
לשירותך בכל עת,
חברת yes
|
פתרון: |
|
|