פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציג מכירות לא דובר אמת נושא התלונה:
ניב עופר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בביקור של נציג מכירות מטעם יס נחתמה עיסקה לקבלת שרות טלויזיה הנציג בנוכחות 4 אנשים אמר שש פעמים לערך כי החיבור לא יעלה שקל אחד
כמובן שבחברה לא שמעו את מילים האלו והחיוב הגיע בסך 679 שקלים לערך
לאחר דו שיח בו הנציג עצמו הבטיח לברר לא היה ולא נברא וחברת יס התנערה מדברי הנציג שלה שרות ממש מדהים בימים אלה אני שוקל לתבוע אישית את הנציג בגין העלמת עובדות והחתמה על מסמך כוזב ( אולי אני עיוור) יש לציין כי התנהלות שרות הלקוחות של חברת יס מאכזב מאוז מביש ופוגע
הם לא למדו אולי שלפעמים הלקוח צודק ולא הנציג ביחוד שיש עדים רבים לדבר
בברכה ניב עופר
עלבון עמוק מאוד סוג הנזק :
כול פתרון שיביא את האמת לאור ויפצה אותנו פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו בעניינו של מר ניב.



ראשית ברצוני להודות למר ניב, על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את דבריו, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו.



yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר

והן בתחום השירות גם יחד.



בהתאם לרשומות המנוי נמצא כי ביום 28.01.09 הצטרף מר ניב לשידורי yes.



באשר לפנייתו של מר ניב לגבי הבטחות נציג המכירות להתקנה ללא עלות, לצערנו לא נמצא כל תיעוד ברשומותינו להבטחה זו.



למרות האמור לעיל, בעקבות פנייתו של מר ניב באמצעות אתר החברה הוחלט על ידי נציגתנו מפניות הציבור לזכות את חשבונו של מר ניב שבמנוי yes בגין התקנות השקעים וכן בגין התקנת תשתית שירותי הלווין.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה