פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי מוגזם< נושא התלונה:
סעדה בת אל שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
כל חודש חב' יס גובה ממני מחיר אחר סכומים אסטרונומים לא הגיונים אינם שולחים פירוט על מה ולמה הייתי רוצה הסבר אולם לסכומים הנ"ל ואין עם מי לדבר
כספי סוג הנזק :
הסבר מדוייק איך מגיעים סכומים כאלו פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 25.3.2009 בעניין פנייתה של הגב' סעדה



בהתאם לרשומות מערכת yes נמצא כי הגב' סעדה הצטרפה לשירותינו ביום 7.9.2008 בהתאם לתנאי מבצע ללקוחות חדשים למשך 24 חודשים במחיר 235 ש"ח* לחודש ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר הובאו לידיעתה ולאישורה.



בהתאם להסכם ההתקשרות בין yes ללקוחותיה על הלקוחה לעדכן ברשומות מערכת החברה אמצעי תשלום תקין וזאת על מנת שיוכל לקבל את

שירותי החברה. מאחר וכבר בחודש נובמבר 2008 בוטלה הרשאה לחיוב מחשבון הבנק ונרשמו חובות בחשבון המנוי. לאור האמור, לאחר אי כיבוד

חיוב חודשי בחודש שלאחריו נשלח חיוב לשני חודשים.



חשבוניות חודשיות נשלחות על ידינו באופן אוטומטי וקבוע לכתובת המנוי באמצעות הדואר לידיעתה של הגב' סעדה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה