פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שליחת פרטי ההסכם. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר 2009 פניתי לחברת יס וסיכמתי על תוכנית המשך לחיבור לטלוויזיה בכבלים שבאה להחליף תוכנית ישנה שתוקפה פג בפברואר 2009.
ב-11.1 סיכמתי עם מנהל אזורי בשם גיא על תוכנית בעלות חודשית של 224 ש"ח בהתחייבות לשנה אחת. הדגשתי בפניו שאיני מוכן להתחייב ליותר משנה אחת, ובקשתי שישלחו לביתי את פרטי ההתקשרות שסוכמו עימו.
ב-14.1 התקשרה אלי מנהלת אזורית בשם הילה.
היא טענה שהחיוב החודשי בתוכנית החדשה צריך להיות על סך 225 ש"ח, וכפיצוי הוסיפה חבילת טבע ומדע. קיבלתי את התנאים החדשים ובלבד שהתוכנית תקפה לשנה אחת בלבד.
ביקשתי מהילה שילחו לי בדואר את פרטי התוכנית שסוכמו ותשובתה הייתה "גם אם לא היית מבקש - היינו שולחים לך את הפרטים שסוכמו".
חלפו 3 שבועות מבלי שנשלחו אלי פרטי העסקה, ולכן ב-8.2 התקשרתי לחברת יס בבקשה שיסופקו לי פרטי העסקה.
נציגה בשם אינה הבטיחה לי שהיא שולחת את הפרטים בדואר.
חלף חודש נוסף מבלי שקיבלתי את פרטי העיסקה.
ב-5.3 יצרתי שוב קשר עם חברת יס ודיברתי עם נציגת שירות בשם לורה.
הודעתי לה שאי שליחת פרטי העסקה מהווה עבירה על חוק הגנת הצרכן וזלזול של חברת יס בלקוחותיה. בשיחה זו הודעתי לה שאם לא ישלחו פרטי העסקה - בכוונתי להתנתק מחברת יס.
לורה הבטיחה שפרטי העסקה ישלחו אלי בתוך 3 ימים, ושהיא לוקחת על עצמה לוודא באופן אישי שפרטי העיסקה אכן נשלחו והגיעו לביתי.
כיום - 23.3.09 עדיין לא קבלתי את פרטי העיסקה ואף לא קיבלתי טלפון מלורה בנידון.
ברצוני לציין שהתעקשותי על קבלת פרטי העיסקה נובעת מכך שבחודש דצמבר 2008 יצרה איתי קשר נציגה של חברת יס (שלצערי אינני זוכר את שמה), ובעורמה ומבלי שהסכמתי לכך - צירפה אותי לחבילה בהתחייבות לשנתיים.
למותר לציין שכאשר היה מדובר בעיסקה בהתחייבות לשנתיים - פרטי העיסקה נשלחו והגיעו לביתי ללא שום בעייה.
תלונתי לחברת יס - מדוע לקוח שלכם צריך לרדוף אחריכם כדי שתשלחו בדואר את פרטי העיסקה שסוכמה עם נציגכם? מדוע בקשה פשוטה זו מ-4 נציגים שלכם
עדיין לא מולאה בחלוף יותר מחודשיים מיום ביצוע העיסקה?
אינני יודע אם מדובר באי שליחת הפרטים בזדון (מתוך מחשבה שע"י-כך יוכלו לטעון שאני מחוייב לשנתיים ולא לשנה אחת) או שסתם מדובר בשירות לקוחות גרוע.
בקשתי אינה מסובכת - אינני מבקש הפחתת התעריף החודשי, ואינני מבקש הוספה של ערוצים נוספים כפיצוי.
כל שאני מבקש הוא את מה שהחוק מחייב אותכם -
אני מצפה שפרטי העסקה מה-14.1 ישלחו לביתי בהקדם, ויכילו באופן ברור את סכום ההתחייבות החודשית (225 ש"ח), משך ההתחייבות (עד 14.1.2010), והעלויות הכרוכות בביטול העסקה לפני מועד פקיעתה.
אדגיש בזאת - שאם תלונה זאת לא תזכה לטיפול הולם - אבטל את המינוי שלי בחברת יס ולא אסכים לשלם שום פיצוי על ביטול עסקה שפרטיה לא נשלחו אלי.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו בעניינו של מר ויצמן.



ראשית ברצוני להודות למר וייצמן, על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את דבריו, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו.



yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר

והן בתחום השירות גם יחד.



בהתאם לרשומות המנוי נמצא כי ביום 14.01.09 בשיחה טלפונית עם נציגתנו מקשרי הלקוחות סוכם עם מר ויצמן על הסבתו למבצע צפייה חדש במחיר

225 ש"ח לחודש ולתקופה בת 12 חודשים.



ביום 08.02.09 פנה מר וייצמן לחברתנו וביקש את נספח תנאי מבצע הצפייה שלעיל.



בהתאם לבקשתו כאמור, נשלח לכתובתו הרשומה במערכות המנוי ב-yes נספח תנאי מבצע הצפייה ביום 08.02.09, ביום 05.03.09 וביום 09.03.09.



כמו כן, לאור פנייתו החוזרת של מר וייצמן נשמח לשלוח שוב את נספח תנאי המבצע לכתובתו הרשומה במנוי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה