פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים אינסופיים, זלזול, מפח נפש, והבטחות לשווא מצד חברת יס נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע, ב 16.3 התקשרתי ליס לבירור והחלטתי לאחר הפצרות הנציג (דודי) להתחבר. דובר כי נציג התקנה יבוא לחברני ביום ד' לאחר מכן, ה 18.3. כשהגיע היום חיכינו 2 אנשים למתקינים. משהגיע נציג אחד הוא טען באזנינו כי "אין באפשרותו לחבר" וזאת לאחר שזרקנו -2 אנשים - יום עבודה שלם. חוץ מלעשות סיבוב תיירותי בבית ולהסתכל על מה שלא צריך אותו נציג לא עשה דבר. לטענתו ולטענת העובדים שצלצלו שוב מהחברה ולאחר התנצלויות והבטחות כי יבואו למחרת החלטנו שוב לנסות, יום ה' ה 19.3.09הגיע. שוב שני אנשים ביחד מחכים למתקין ומוותרים על ימי עבודה (וכבר אנחנו בזריקת 4 ימי עבודה) אך..שום דבר! כשהתייאשנו לחלוטין החלטנו לנסות ולצלצל ליס.וב שעות בטלפון ולבסוף - התברר כי במחשב כלל לא רשומה הקריאה ושמופיע כי אף אחד לא אמור להגיע לחבר אותנו - בנוסף עוד הופיע כי..אנחנו "צופים ביס"!!! אבסורד טוטאלי. החלטנו לוותר על הכל, לא לשמוע יותר מחברה גרועה זו וכמובן לבטל חיובים. כששמעו זאת בחברה מנהל בשם שי רדף אחרינו וצלצל בלי סוף בנסיון לחברינו תוך הבטחה מפורשת - לקבל פיצוי כספי על הנזק וימי העבודה בנוסף ומעבר לפצות אותנו בערוצים וכולי. לבסוף הסכמנו. יום ששי אמורים היו שוב לבוא אך גם זה נדחה ולבסוף - ושוב הכל ברדיפת הנציגים אחרינו - נקבע ליום א' ה 20.3. אתמול. שוב חיכינו שני אנשים למתקין שלשם שינוי הגיע ועשה עבודתו אך משום מה אפילו הערוצים לא נפתחו ולא ניראו ומשניסינו לצלצל שוב נאלצנו שעות לחכות בטלפון, לחזור שוב ושוב על אותם הפרטים כשאנו מועברים מנציג אחד לשני ו - אותו שי לפתע נעלם כלא היה.."יחזור אלייך" הובטח לי. אין צורך לציין שלא שמעתי ממנו מאז! .אפילו הובטח לי בנוסף ערוצים נוספים כמו ערוץ לוגי וFOX שמשום מה אף אחד לא ראה יותר במחשב חברת יס. כמובן שהם בחברה גם כבר ניסו להעלים את הבושה של 18.3 ולא הופיע להם יותר כי הנציג ביקר פה. אף אחד גם לא ראה את ההבטחות ששמענו ושהוצעו לנו כתנאים להתחברותינו. בנוסף אין אפשרות כלל לצפות בטלויזיה. גם מה שכבר הם עשו לא שווה היה. פשוט בושה וחרפה! אבקש פיצוי מתאים כחוק!!!
עלבון, אובדן זמן, עגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם לארבעה ימי עבודה ולטלפונים אינסופיים הכוללים ימים נוספים וכספים נוספים, פיצוי על שקרים ועלבונות, ושההבטחות שהובטחו יקויימו כולן במלואן וההצעה אף היא פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 24.3.09, בהמשך לפנייתה של הגב' אפרת מיום ה- 2009. 23.3 בנושא הצטרפות לחברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.



עם קבלת פנייה זו נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנוי ולמול מחלקת המכירות.



פנייתה של הגב' סידון כבר טופלה, ביום ה- 22.3.09 בוצעה התקנת ציוד הקצה בביתה של הלקוחה והיא חוברה לשירותינו.



בנוסף, אשמח להעניק כמחווה שירותית של החברה , אפשרות להזמנת 3 סרטים ללא תשלום (סרטי DvdBox בלבד, לא כולל סרטי ארוטיקה והזמנת משחקי כדורגל). מימוש ההטבה עד שנה מיום עדכונה (עד ליום 30.03.2010).



אנו מעבירים את התנצלותנו בגין העיכוב החל במועד ההתקנה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה