פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מחברת יס נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כשבועיים הגיע לבתי סוכן "יס" בשם יהונתן והציע לי חיבלת התחברות ל"יס" בנוסף קישר אותי אותי הסוכן עם 012 להתקנת קו טלפון ועם בזק לתשתית האינטרנט.
חתמתי על ההסכם וההמתנה החלה.
אני אדלג על הסיוט שעבר עלי בשבועיים האחרונים שמסתכם בזה שאתמול ה-23.03.09 "זרקו" לי צלחת עם בסיס מכוער בחצר כאשר הכבל "מטייל" לי בחצר בצורה שמזכירה לי את ימי הכבלים הפיראטים ובזה שאין לי שבוע קו טלפון בבית מאחר ו-012 מגיע רק פעם בשבוע לאזור מגוריי.
מה שאני רוצה לעשות עכשיו זה פשוט לבטל את העיסקה וחזור ל-HOT, התקשרתי למוקד השירות ושם בשיא חוצפתם הודיעו לי שיצור איתי קשר "מנהל אזורי" של יס בעוד 48 שעות.

האם זה בכלל חוקי לעשות דבר כזה? והאם תוכלו לייעץ לי איך לעבור את הסיפור הזה בשלום ללא קנסות מוזרים?
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלנו בתודה פנייתו של מר אביטבול שבנדון.

אבקש לציין כי yes פועלת ע"פ חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982 ובכפוף לתנאי הרשיון.

כמו כן, ביצוע כל תקנה מבוצעת על ידי yes לפי מפרט טכני . על כן, התקנות ציוד הקליטה של חברתנו מבוצעות על ידי מתקינים

מוסמכים, בהתאם למפרט טכני מאושר, ובאישור בעל הנכס בו מבוצעת ההתקנה וכפי שבוצע על ידינו ביום 23.3.2009 בעת

התקנת שרותי הלוויין בביתו של מר אביטבול.

בהתאם לרשומות yes, מר אביטבול החליט לסיים התקשרותו מול חברתנו ונקבע מועד לאיסוף ציוד הקצה של חברתנו.

אציין כי מינויו של מר אביטבול יחויב תשלום יחסי עבור ימי הצפייה עד ליום 30.3.2009 ולא יחויב בגין דמי עלות הטבת המבצע.



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה