פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פקס סיכום המשך המנוי לא נשלח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
.3.09חידשתי את המנוי בכבלים בשנה נוספת עים כמה שינויים ביקשתי מהנציגה
שאת הסיכום המבצע תשלח לי בפקס כחלק מהעיסקה. היא אמרה שהיא תשלח ולא קבלתי את הפקס. התקשרתי הרבה ודיברתי עים הרבה נציגים.כל אחד סיפר לי סיפור אחר ומשונה .מה ביקשתי? רק פקס..כאשר נימאס לי מכל הסיפורים אמרתי לאחת הנציגות שנימאס לי מהזילזול בי ואני לא רוצה איתם כל קשר ופה התחילו האיומים תקבל קנס השיחות מוקלטות זה קביל בבת המישפט .מה קרה?
שאין תשובות מאיימים
עוגמת נפש סוג הנזק :
להתייחס ללקוח קיים בדומה להצתרפותו ליס אוי כמה נחמדים הייתם בהתחלה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 29.3.2009 בעניינו של מר זיסר.



בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 19.3.2009 נרשם במנוי על שם מר זיסר מבצע צפייה לתקופה 48 חודשים ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר אושרו על ידו.



בהתאם לבקשתו , נשלח לביתו באמצעות מערכת הפקסמיליה נספח תנאי מבצע ביום 25.3.2009 וביום 30.3.2009.



אנו מאחלים למר זיסר המשך צפייה מהנה וחג אביב שמח.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה