פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החשבונית מסורבלת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
החשבונית שלכם מסורבלת ואף מטעה מאחר ואינכם מפרסמים את הערוצים הנוספים ומחירם מעבר לחבילה שהלקוח בחר גם החבילה משתנה מעת לעת. זאת הטעייה מכוונת,מאחר ושוחחתי אתכם על כך בטלפון והבטחתם לחזור עם פתרון הגון והוגן.
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
הוצאת חשבונית מפורטת ובעלת שקיפות מלאה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו בעניינו של מר בכנר.



ראשית ברצוני להודות למר בכנר, על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את דבריו.



חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שהחשבונית תהיה מפורטת ככל הניתן, אנו כמובן, נוסיף ונגוון, נשתפר ונתייעל לטובת קידום השירות והמוצר לרווחת לקוחותינו.



שמחנו לקבל את הארותך והערותך החשובות בנושאי התוכן ועל כן אבקש, ראשית, לעדכנך כי פנייתכם הועברה לידיעת העוסקים במלאכה באגף התוכן של החברה.



אנו תמיד שמחים ללמוד על רצונותיהם של לקוחותינו על מנת לגוון ולשפר.



אציין כי בימים אלו חברת yes פועלת למען שינוי החשבונית על מנת שתהיה מפורטת יותר ונוחה לקריאה לכלל לקוחותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה