פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה של יס בתנאי ההתקשרות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 20.3.08 חידשתי את המנוי עם יס לתקופה של 36 חודש בעלות של 258.90 ש"ח
כאשר מפרט ההתקשרות כלל כדלקמן:
חבילת בסיס, מדע, סרטים, מוזיקה ובידור, בריאות, יסמקס ואינטרנט.
כאשר פניתי ליס ב 10.3.09 על מנת לחדש את המנוי (לא זכרתי שההתקשרות היתה ל-36 חודש) לשנה נוספת, נאמר לי שמאחר וייס התנתקה מבזק יהיה עלי לבצע התקשרות עצמאית מול בזק ואילו המנוי עם יס ימשיך לעוד 24 חודש - אלא שהעלות תהיה 239 ש"ח.
ההתחברות לבזק תעלה לי 51.90 ש"ח ולכן דרשתי מיס להפחית את מחיר המנוי החודשי ל-207 ש"ח או לחילופין לנתק אותי מיס.
ביס לא היסכימו להפחית את עלות המנוי ואמרו שבמידה ואתנתק יקנסו אותי בסכום העולה על 1,000 ש"ח.
לטענתי - החוזה שלי הינו מול יס ואין זה מעיניני מי הם הספקים שלה ומהם תנאי ההתקשרות של יס מולם, ובמידה וחל שינוי כמו זה אין שום סיבה שהמנוי ינזק כספית, ובטח שאם הוא מעוניין להתנתק בגין בעיה כמו זו שנוצרה - אין ליס זכות לקנוס את המנוי.
אודה לכם על טיפולכם בעניין.
בתודה מראש,
אורה איזנמן
כספי סוג הנזק :
הפחתת סכום המנוי החודשי למשך תקופת ההתקשרות שנותרה ל 207 ש"ח. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 29.03.2009 , בהמשך לפנייתה של גב' איזנמן מיום ה- 28.03.2009 בנושא מבצע עבור

שירותי תשתית האינטרנט אשר עודכן במינויה, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.



בנושא התחייבותה של הגב' איזנמן למבצעים בחברתנו:



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים שונים לקהל לקוחותיה בתנאים מיוחדים עבור שירותי צפייה ועבור שירותי אינטרנט, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. בכפוף לתנאי המבצעים אליהם הצטרפה הגב' איזנמן, מתחייב הלקוח להישארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 36 חודשים לשירותי הצפייה ו 12 חודשים לשירותי האינטרנט של חברת "בזק" ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחוייב בגין "החזר עלות ההטבה" שניתנה בכל אחד מהמבצעים.



בהתאם למידע שבידי, ביום 19.3.08 שוחחה הגב' איזנמן עם נציגתנו, בשיחה זו ניתן מידע לגבי מחירים ומבצעים מוזלים הקיימים בחברתנו לשירותי צפייה ואינטרנט.



על פי המתועד ברשומותינו בשיחה זו אישרה הגב' איזנמן הסבת המנוי לתנאי תכנית אישית חדשה לשירותי הצפייה, להלן תכנית IM7, המזכה אותה בהטבות משמעותיות במחיר חבילת הצפייה שבחרה, וזאת כנגד התחייבות מפורשת להישאר מנויה על שירותי החברה לתקופה מוגדרת.



כאמור לעיל, בוצעה הסבת המנוי לתנאי התכנית הנ"ל לבקשת הלקוחה בתאריך 03.04.08 לאחר קבלת הסכמתה בסיום אותה שיחה למול נציגתנו .



בנוסף למבצע עבור שירותי הצפייה סוכם באותו מועד על הצטרפות למבצע עבור שירותי תשתית האינטרנט מבצע זה כולל חיבור לשירותי תשתית האינטרנט של חברת "בזק" לגלישה במהירות של 1.5 מגה בעלות חודשית בסך 19.90 ש"ח (לא כולל תשלום לספק הגישה ) לתקופת התחייבות מוגדרת בת 12 חודשים.



חשוב לציין כי החל מיום ה-1.5.08 לא ניתן להצטרף למבצעי תשתית אינטרנט של חברת "בזק" דרכנו עם תשלום דרכנו, ניתן לקבל הצעות למבצעים מוזלים הקיימים בבזק עבור לקוחותינו ואנו מעבירים הזמנה לבזק במידה ולקוחות מעוניינים במבצע אצלם.



המבצע לחיבור תשתית אינטרנט של "בזק" ניתן באמצעותנו וללקוחות שלנו, אולם כל התקשרות באשר לחיבור בפועל, כל פרט טכני אחר והתשלום בגין השרות מתבצעת ע"י הלקוח ישירות מול חברת "בזק" לרבות תנאים בנושא התחייבות. מידע זה על פי התיעוד ברשומותינו הובא לידיעת הלקוחה בשיחה מול נציגתנו.



ברצוני להדגיש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת,לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הינם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה.



על פי נוהלי yes לקוח קיים המבצע עסקה טלפונית מקבל מידע מפורט באשר לכל תנאי המבצע ומאשר הסבת מינויו למסלול חדש. נספחי המבצעים נשלחים בדואר לביתו לעיון וקריאה.



נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה