פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת יס נושא התלונה:
פיינשטיין יבגני שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏29 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
29.03.2009

לכבוד חברת יס
מחלקת פניות הציבור


שלום
שמי יבגני , אני הייתי מחובר לשרותי טלוויזיה של חברת יס עד לתאריך 1.3.09 .
עברתי להוט וביקשתי להתנתק מיס. אמרו לי שיבואו לקחת את הממיר בתאריך 26.3.09.
יום לפני (25.03.09) יצרתי קשר עם חברת יס ובקשתי שיבואו לקחת את הממיר בשעה אחרת או יום אחר, מכיוון שלא יכולתי להיות בבית, נציגת שרות לקוחות אמרה לי שיכולים לבוא עלי ביום הבא (27.03.09 )
בין שעות 11-13, חיקיתי להם אך אף אחד לא הגיע.
יצרתי קשר עם חברת יס ( עם שני נציגים שרון ושגיא ) בתאריך 29.03.09 לברר את הנושא, אך נימסר לי שיבואו עלי רק בתאריך 27.04.09, חודש מאוחר יותר ( כחודשיים לאחר שביקשתי להתנתק ). בנוסף ראיתי בחשבון האשראי שלי שחברת יס ממשיכה לגבות ממני כסף עבור השרות, ביקשתי לדעת מנציג למה עדיין גובים ממני כסף ?, נימסר לי שחברת יס נוהגת לגבות כסף עד תאריך לקיחת הציוד שלהם ( ממירים ושלטים ) ואחרי זה נוהגת לזכות את הלקוח.
שאלתי היא למה ממשיכים לגבות ממני כסף למרות שאני לא מקבל שרות ?
למה לא הודיעו לי שלא יגיעו עלי בתאריך 27.03.09 למרות שחיקיתי ? ( ישנו חוק שחברה חייבת להודיע ללקוח שהטכנאי מאחר או לא מגיע, ואם לא חייבת החברה לפצות את הלקוח )

אשמח לקבל תגובה מחברת יס
מאיל [email protected]
פלפון 0526600964
0503693044





בתודה מראש
פיינשטיין יבגני

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום ה- 5.4.09 בעיניינו של מר פיינשטיין .

לאחר בדיקה ושיחה טלפונית מול הלקוח הוקדם מועד איסוף הממירים למחר , הוסבר ללקוח שמזוכה תוך 48 שעות מיום בקשת הניתוק ובגמר חשבון הלקוח מזוכה. כמו כן סוכם שיקבל את הזיכוי עד 10.5.09 ישירות לאמצעי תשלום
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה