פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב לאחר בקשת התנתקות נושא התלונה:
ללום אוריאל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:

בתאריך 10 בנובמבר 2008 , ביקשתי להתנתק מחברת "יס " למרות שעל פי חוק , הם מחוייבים להפסיק כל חיוב יומיים אחרי הבקשה , המשיכו לגבות ממני כספים כל חודש עד שלאחר 3 חודשים , נאלצתי לפנות לחברת האשראי בבקשה שיבטלו את הוראת הקבע.
כאשר ביקשתי להתנתק, קבעו לי ניתוק לאחר יותר מחודש (ב-18 לדצמבר, למרות שהם חייבים להגיע תוך 14 יום), כאשר אמרו לי בפירוש שאני זכאי לשמור את אחד מהממירים מכיוון שכבר שילמתי עליו סכום מלא,
כאשר הטכנאי הגיע , נתתי לו את הממיר שהייתי צריך להחזיר. הוא "שכח " באותו רגע לתת לי קבלה על הממיר ורק לאחר שתפסתי אותו מחוץ לבית ,לפני שנכנס לרכבו , הוא רשם לי קבלה.
לאחר מכן , כאשר בקשתי מחברת "יס "החזר כספי על החיובים שנעשו לאחר בקשת הניתוק ,טענו בפניי שלא נעשה שום איסוף מביתי !! נאלצתי לפקסס להם 3 פעמים את הקבלה (כי היא , כמובן , הלכה לאיבוד כל פעם ) לבסוף הם אודו שאכן מסרתי להם את הממיר אבל לא מסרתי להם את הכרטיס החכם של הממיר שאמור להשאר ברשותי....כאשר אמרתי להם שהטכנאי לא ביקש את זה ממני, הם אמרו לי שהטכנאי טוען שסירבתי לתת לו את הכרטיס (שזה שקר גס ).
בשיחה מהתאריך ה-4 למרס ,עם נציגת קשרי לקוחות בשם אורטל מצוות סיוון (השיחה הוקלטה ע"י בידעתה) בקשתי לשלם את מחיר הכרטיס ושרק יעזבו אותי בשקט ויחזירו לי את כספי חזרה ושלא אצטרך לראות ולדבר יותר עם שום נציג של חברה זו. היא הסכימה והגענו להסכם שהממיר עם הכרטיס נשאר אצלי והיא מקזזת כ- 200 ש"ח מהזיכוי שלי אצלכם (כספים שנגבו שלא כחוק!!) עבור הכרטיס החכם.
שמח וטוב לב ניתקתי את השיחה אך לאחר כשבועיים התקשרו אליי שוב מ"יס " בטענה ששוב לא אספו ממני ציוד....הפעם מסתבר שהממיר לא שלי כפי שטענו מספר פעמים....פתאום הם החליטו שרכשתי את הממיר חלקית וכל מיני ברבורים כאלה....
אני כבר נואש ומבקש מכם לעזור לי בעניין זה הנמשך כ- 5 חודשים.
תודה רבה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר של כל הסכומים שנגבו שלא כחוק ופיצוי כספי על עוגמת הנפש שיחות הטלפון הרבות והארוכות מאוד (הרבה המתנה ) והזמן הרב שבזבזתי בגללם. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 5.4.2009 בעניינו של מר ללום.



בהתאם לבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 1.2.2001 הצטרפה גב' חגית ללום לשירותינו. באותה עת, התשלום עבור אספקת ציוד הקצה (מפענח) במסגרת המבצע אליו צורפת , התבצע התשלום בשיטת הליסינג (שכר-מכר) המהווה קניה בתשלומים, כאשר רק בסיום תשלום כל 60 התשלומים ע"י הלקוח, המפענח עובר לרשותו ולבעלותו למעט הכרטיס החכם. זה מסלול בו בחרת לשלם עם הצטרפותך וכחלק מתנאי המבצע אליו הצטרפת.



בהתאם לסעיף 4.5.3 להסכם ההתקשרות מצוין כדלהלן: "בדרך של שכר-מכר- הנמשך על פני תקופה של 5 שנים, כנגד תשלום חודשי...הבעלות בציוד הקצה תועבר לידי הלקוח לאחר ביצוע התשלום האחרון במסגרת חלופה זו. הלקוח יהיה רשאי להפסיק את השכר-מכר בכל עת...רשאי הוא לרכוש בעלות בציוד הקצה אם ישלם באותה עת את יתרת התשלומים המהוונת". במידה ולא יושלמו 60 תשלומי הליסינג,כדוגמת המקרה שלך, יחשבו התשלומים ששולמו כשכירות חודשית בגין המפענח, קרי הסכומים ששולמו בגין ציוד הקצה לא יושבו ללקוח בעת סיום תקופת הליסינג.



ביום 1.7.2002 התקבלה בקשת הלקוחה להצטרף למבצע צפייה ללקוחות קיימים ובהתאם לנספח תנאי המבצע אשר הובאו לידיעתה ולאישורה. במועד שינוי זה הופסקו תשלומי הליסינג (לאחר 15 תשלומים בלבד) בעבור ציוד הקצה שברשותכם, ולא שולמו יתר התשלומים על מנת להעבירו לבעלותה.



בהתאם לבקשת ניתוק המנוי מיום 27.10.2008 תואם למול הגב' ללום מועד לאיסוף ציוד . לאחר החזרת ציוד הקצה לחברתנו עובר ציוד הקצה לבדיקה למחסני החברה ורק לאחר מכן מנותק המנוי.



לאחר ניתוק המנוי נערך הליך גמר חשבון בהתאם לתאריך הבקשה לניתוק ולמוסכם בינינו בהסכם ההתקשרות, מיום 27.10.2008.



בהתאם לפניית מר ללום ולעיכוב בניתוק המנוי עקב אי החזרת מלוא ציוד הקצה לחברתנו (2 כרטיסים חכמים ו-2 ממירים), הופסקו חיובים חודשים מיום 28.1.2009 . לפיכך יזוכה חשבון המנוי בגין חיובים חודשיים החל מיום 27.10.2008.



לאור האמור, יתרת זכות בגין חיובים חודשיים תעמוד לזכות חשבון המנוי . לאחר החזרת ציוד הקצה ינותק המנוי ויערך הליך גמר חשבון.



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה