"טעויות" בגביה מכרטיס האשראי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בעקבות בקשת מעבר דירה, חברת יס "טעתה" בגביה חודשית בהו"ק שלנו, ובמקום לגבות 225 דמי עלות נגבו 986 שקלים, פנינו אליהם, בזעקות ובצרחות על ה"טעות" הנוראית הזו.
התגובה הראשונה שלהם "אתם תהיו בזכות אצלנו"... כאילו מה??? הם הבנק שלי? הם מרשים לעצמם לקחת כסף מזומן ולא להחזיר? התעקשנו לקבל במיידי החזר, ולא נעננו בחיוב, המקסימום זה להמתין לחודש הבא... לא התאים לנו ה"ההסדר" הזה. ביצעתי ביטול עיסקה. בנוסף, גבו מאתנו 50 ש"ח על סרטים שלא הוזמנו ולא נצפו, ו 27 שקלים על ממיר מקס, שלא היה ולא אמור להיות, ובכל פעם התגובה חוזרת "נזכה אתכם בחודש הבא".
נמאס שהם מרשים לעצמם להכנס לחשבון הבנק ולקחת כספים שלא מגיע להם.
|
בזבוז זמן, מפח נפש ועוד |
סוג הנזק : |
הלוואי שמישו יקום על חברות הכבלים האלה שלא עומדים בהסכמים שלהם אחת ולתמיד. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|