פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"טעויות" בגביה מכרטיס האשראי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות בקשת מעבר דירה, חברת יס "טעתה" בגביה חודשית בהו"ק שלנו, ובמקום לגבות 225 דמי עלות נגבו 986 שקלים, פנינו אליהם, בזעקות ובצרחות על ה"טעות" הנוראית הזו.
התגובה הראשונה שלהם "אתם תהיו בזכות אצלנו"... כאילו מה??? הם הבנק שלי? הם מרשים לעצמם לקחת כסף מזומן ולא להחזיר? התעקשנו לקבל במיידי החזר, ולא נעננו בחיוב, המקסימום זה להמתין לחודש הבא... לא התאים לנו ה"ההסדר" הזה. ביצעתי ביטול עיסקה. בנוסף, גבו מאתנו 50 ש"ח על סרטים שלא הוזמנו ולא נצפו, ו 27 שקלים על ממיר מקס, שלא היה ולא אמור להיות, ובכל פעם התגובה חוזרת "נזכה אתכם בחודש הבא".
נמאס שהם מרשים לעצמם להכנס לחשבון הבנק ולקחת כספים שלא מגיע להם.
בזבוז זמן, מפח נפש ועוד סוג הנזק :
הלוואי שמישו יקום על חברות הכבלים האלה שלא עומדים בהסכמים שלהם אחת ולתמיד. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלנו בתודה פנייתך בעניינו של מר אדי תכלת.

לצערי פרטי המנוי המצויינים בפנייה אינם מעלים לקוח במערכות חברת yes.

אציין כי עד לקבלת פרטים מלאים של בעל המנוי בyes לא נוכל להשיב לפנייה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה